Mass Effect: Andromeda - film dotyczący broni, systemów walki oraz wyposażenia

BioWare opublikowało kolejny materiał filmowy promujący Mass Effect: Andromeda.

@ 18.02.2017, 15:51
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Mass Effect: Andromeda - film dotyczący broni, systemów walki oraz wyposażenia

Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami, Electronic Arts opublikowało kolejny materiał filmowy promujący Mass Effect: Andromeda. Wideo jest dość konkretnych rozmiarów, a dzięki niemu mamy szansę rzucić okiem m.in. na walkę, umiejętności oraz broń, jaką znajdziemy w grze.

Jak twierdzą sami deweloperzy, pojedynki mają być płynne i szybkie. Gracze mają pełną swobodę poruszania się za sprawą tzw. jump-jetów - urządzeń, pozwalających na skakanie, robienie uników, a nawet utrzymywanie się ponad polem bitwy. Zmiana położenia sprzyja oczywiście eliminowaniu napotkanych przeciwników i unikaniu ataków. Temu drugiemu sprzyjać ma również nowy system zasłon, dzięki któremu praktycznie każdy element wystroju mapy posłużyć może za miejsce schronienia.

Jeśli chodzi o broń, podzielono ją na cztery kategorie: karabiny szturmowe, pistolety, strzelby oraz snajperki. Każda wpasowuje się w odmienne preferencje grającego. Sprawdza się tez lepiej w przypadku określonych oponentów oraz sytuacji. Z oczywistych powodów, na otwartych przestrzeniach lepsze są karabiny szturmowe, a we wnętrzach strzelby.

W uzbrojeniu znaleźć można również przedmioty, które idealnie nadają się do pojedynków bezpośrednich. W tym celu chwycić można za miecz, nóż albo młot i wymierzać sprawiedliwość wśród niegodziwców. Każda broń biała zdefiniowana została garścią atrybutów, w tym m.in. szybkością wyprowadzania ciosów oraz wysokością obrażeń.

Broń oraz wyposażenie zależne są również od tego, z jakiego miejsca pochodzą. Jeśli powstały w galaktyce Mlecznej Drogi, korzystają z amunicji, podobnej do tej z oryginalnej trylogii Mass Effect. Jeśli w innych sektorach wszechświata, robią użytek np. z promieni albo plazmy. Każdy rodzaj technologii wspiera nieco inny sposób toczenia bojów.

Starcia zmieniają się też w zależności od tego, w jaki sposób rozwijamy protagonistę. Do wyboru mamy bowiem umiejętności Biotyczne, Walki oraz Technologiczne. Pierwsze pozwalają nam manipulować masą i grawitacją. Drugie skupiają się na broni, podnosząc np. zadawane przez nas obrażenia oraz celność. Trzecie to zdolności korzystania z giwer eksperymentalnych, jak np. miotacz ognia.

Wszystko to, co zawarte powyżej znajdziecie na poniższym materiale filmowym. Mass Effect: Andromeda zakupicie natomiast już 23 marca, na PC oraz konsolach PS4 oraz Xbox One.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   20:57, 18.02.2017
No mnie też ta walka nie grzeje. Mam wrażenie, że Bioware specjalnie pokazuje to z takiej, przerysowanej strony. W rzeczywistości myślę, że będzie lepiej.
0 kudosDaroxs   @   21:05, 18.02.2017
Wątpię aby na najwyższym poziomie trudności gra tak wyglądała. Na jakimś niższym poziomie jakiś ogarnięty gracz pewnie będzie mógł sobie tak grać. Myślę, że to pokazane w ten sposób jest tylko pod publiczkę.
0 kudoskrzywy_banen   @   23:17, 18.02.2017
Wygląda ok, choć inaczej niż trylogia. Choć walka to mnie w ME nie obchodzi, ja chcę fabułę i postacie fajne.
0 kudosMicMus123456789   @   23:28, 18.02.2017
W trójce już mogliśmy latać z czym chcemy, a przez to większość sprzętu się w ogóle nie używało xD Sam pamiętam jak grałem to określone rodzaje broni brałem, praktycznie zawsze te same Dumny Zobaczymy jak to w praktyce wyjdzie.
0 kudosKrru   @   15:32, 19.02.2017
Walka wygląda bardzo dobrze. Dostaniemy dużo zabawek do wykorzystania. W poprzednich częściach najczęściej używałem karabinów szturmowych i strzelb, ale w Andromedzie jest ciekawiej. Miecze i młoty nie za bardzo pasują do tej gry. :/
0 kudosJackieR3   @   17:20, 19.02.2017
Cytat: Krru
W poprzednich częściach najczęściej używałem karabinów szturmowych i strzelb,

I jeszcze chyba jakaś wyrzutnia rakiet na mocniejszych przeciwników sie przydawała .
0 kudosTheCerbis   @   18:09, 19.02.2017
To w dwójce. Która notabene według mnie jest najlepszą częścią.
0 kudosshuwar   @   19:35, 19.02.2017
Cytat: MicMus123456789
Sam pamiętam jak grałem to określone rodzaje broni brałem, praktycznie zawsze te same
Ale to fajne właśnie, mam ogrom rodzajów do wyboru. Dobieram te, które mi odpowiadają i się ich trzymam. Zawsze duży wybór jest lepszy niż mniejszy Puszcza oko
0 kudosTheCerbis   @   22:08, 19.02.2017
Ja dużym wyborem bywam czasem przytłoczony i nie wiem co wziąć.
0 kudosJackieR3   @   22:33, 19.02.2017
Lepsza jedna giwera a porządna. Szczęśliwy
0 kudosshuwar   @   07:17, 20.02.2017
Cytat: TheCerbis
Ja dużym wyborem bywam czasem przytłoczony i nie wiem co wziąć.
Trochę może i racja, jeśli mamy duży wybór modeli broni tej samej kategorii... człowiek może się trochę pogubić (Ja tam mam w GTA V). Jednak w materiale chodzi chyba bardziej o mnogość rodzajów broni, nie ich modeli.
0 kudosJackieR3   @   08:13, 20.02.2017
Cytat: shuwar
Jednak w materiale chodzi chyba bardziej o mnogość rodzajów broni, nie ich modeli.

No właśnie .Chyba .Podejrzewam że będzie odwrotnie.
0 kudosshuwar   @   19:07, 20.02.2017
Pożyjemy, zobaczymy. Już tylko miesiąc Puszcza oko
0 kudosmrPack   @   21:44, 20.02.2017
Arsenał uzbrojenia szeroki, więc będzie z czego wybierać Puszcza oko
0 kudosMicMus123456789   @   22:57, 20.02.2017
Widać, że Andromeda będzie zawierać uzbrojenie znane z trylogii, ciekawe ile nowych rodzajów broni dojdzie.
Dodaj Odpowiedź