Horizon: Zero Dawn - premierowy patch to zaledwie 250 MB

Aloy nie będzie przenikać przez ziemię, a dinozaury nie będą lewitować?

bigboy177 @ 16:56 17.02.2017
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Wygląda na to, że mające zadebiutować na początku marca Horizon: Zero Dawn jest solidnie opracowanym przedsięwzięciem. Deweloperzy przygotowali bowiem dla niego wyjątkowo mały patch premierowy. Jego waga to zaledwie 250 MB.

Najnowsze gry przyzwyczaiły nas do tego, że zawartość płytki (tudzież tzw. pre-load) to nie wszystko. Często zaraz po premierze zmuszeni jesteśmy do pobierania danych z sieci, a łatki premierowe (tzw. patche day one) ważyć potrafią nawet kilka GB.

W przypadku Horizon: Zero Dawn powinniście być mile zaskoczeni. Studio Guerrilla Games ujawniło bowiem, że pierwsza aktualizacja projektu to około 250 MB. Twórcy nie zdradzili  co konkretnie wchodzi w skład patcha, ale więcej detali mamy otrzymać w dniu premiery tytułu, czyli 1 marca.

Horizon: Zero Dawn dostępne będzie wyłącznie dla posiadaczy konsol PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdarkslide16   @   18:11, 17.02.2017
Miło słyszeć że gra wydana na PS4 ma aktualizacje 250MB to nie to samo co klasyczne już Gran Turismo 6 na PS3 gdzie połowa dnia to były aktualizacje x GB-towe Uśmiech
0 kudosmrPack   @   18:25, 17.02.2017
Chyba z tego wynika, że gra jest dość dobrze dopracowana i gotowa na premierę Uśmiech Z drugiej strony nie musi to wcale oznaczać, że kolejne aktualizacje będą równie małe Dumny
0 kudosMicMus123456789   @   23:24, 17.02.2017
To dobra wiadomość, zawsze lepiej przeczytać, że patch waży parę mega, a nie giga Dumny

Może Guerrilla Games pójdzie przykładem za Redami i każda aktualizacja będzie wprowadzać coś nowego? Dumny
0 kudosshuwar   @   08:33, 18.02.2017
Tak ostatnio rozmawiamy na MG o wielkich paczkach danych do pobrania przez net.
Chyba wykrakałem... padł mi modem, technik od sprzętu przyjdzie dopiero po moim urlopie.
Teraz sam jestem zdany na net z komórki i w tym kontekście bardziej doceniam optymalizację Uśmiech

Patch 250 MB, ciekawe... pewnie twórcy dobrze przemyśleli mechanizm patch'owania. Nie musisz pobierać prawie całej, poprawione gry, tylko niewielkie fragmenty.
0 kudosJackieR3   @   08:59, 18.02.2017
Cytat: shuwar
Nie musisz pobierać prawie całej, poprawione gry,

Ile razy mi się to zdarzało.Twórcom tak wygodniej to co się będą przejmować.Gościu jak już kupił grę to nie ma w zasadzie wyjścia ,co by nie klął i tak musi ściągać całość. Konsternacja
0 kudosshuwar   @   10:05, 18.02.2017
Nie wiem czy to z lenistwa. Pewnie raczej wynika ze skomplikowania procesu. Zawsze to bezpieczniej pobrać całość niż po kawałku i liczyć, że się to nie rozsypie.
0 kudosJackieR3   @   10:08, 18.02.2017
Może i tak .Lądowanie na księżycu nie było tak skomplikowane jak dzisiejsze gry. Zdziwiony
0 kudosshuwar   @   12:56, 18.02.2017
No raczej nie mogło być, jeśli komputer pokładowy był 8 bitowy o mocy obliczeniowej 1:1 mln dzisiejszego telefonu Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   17:12, 18.02.2017
Ale dało się .A dzisiaj nie da się gry zrobić bez tryliona srajbajtów. Poirytowany
0 kudosshuwar   @   17:31, 18.02.2017
Da się... ale niektórzy czekają na większy realizm, nowoczesne animacje postaci, efekty cząsteczkowe, efekty pogodowe itp... tego bez mocy obliczeniowej nie zrobisz.

Pewnie, że moglibyśmy cały czas grać w Ponga... ale czemu nie iść do przodu?
0 kudosJackieR3   @   17:36, 18.02.2017
Cytat: shuwar
Da się... ale niektórzy czekają na większy realizm,
Taaa.A na księżycu to nie było realizmu.Piksele tam były. Zdziwiony
0 kudosshuwar   @   17:40, 18.02.2017
Dobra Jackie... ja się poddaję.
Dzisiaj nie jestem w stanie z Tobą dyskutować... Dumny
0 kudosJackieR3   @   18:01, 18.02.2017
Cytat: shuwar
Dzisiaj nie jestem w stanie z Tobą dyskutować..

Dobra ,spoko .To jak wrócisz z urlopu. Szczęśliwy
Dodaj Odpowiedź