Torment: Tides of Numenera - zwiastun fabularny

W sieci pojawił się kolejny materiał, promujący Torment: Tides of Numenera. Skupia się on na wątku fabularnym projektu.

@ 09.02.2017, 17:47
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Torment: Tides of Numenera - zwiastun fabularny

Firma Techland opublikowała w sieci kolejny materiał filmowy z gry Torment: Tides of Numenera, której premierę zaplanowano na dzień 28 lutego bieżącego roku, na PC, PS4 oraz Xboksie One. Jeśli planujecie zakup, koniecznie rzućcie na niego okiem.

Udostępniony materiał to zwiastun fabularny, a zatem skupia się on na historii przygotowanej na potrzeby Torment: Tides of Numenera. Dowiadujemy się z niego tła opracowanej opowieści, jak również roli głównego bohatera. Ta jest bowiem istotna. To na jego barkach spoczywają losy całego świata.

Jak wynika z filmu, w Torment: Tides of Numenera wcielamy się w Ostatniego Porzuconego - osobę, będącą efektem ubocznym działań Pana Wcieleń - mężczyzny, który odkrył tajemniczą technologię - tytułową numenerę - pozwalającą przenosić świadomość. Dzięki temu człowiek może być nieśmiertelny.

"Torment: Tides od Numenera to produkcja stworzona w klimacie największych i najważniejszych gier RPG, będąca duchowym spadkobiercą Planescape Torment. Gra jest niezwykle rozbudowana. Jej warstwa tekstowa to niemal 1,5 miliona słów, dlatego uznaliśmy, że jej polska wersja musi być wyjątkowa" - komentuje Tomasz Gawlikowski Dyrektor Marketingu i PR Wydawnictwa Techland. "Postawiliśmy na znakomitych aktorów, z doskonałym dorobkiem w dubbingowaniu gier. Nasza drużyna to liczna i genialna aktorska obsada z Piotrem Fronczewski, Aleksandrą Szwed i Andrzejem Blumenfeldem na czele" - dodaje.

Torment: Tides of Numenera dostępne będzie w sklepach od 28 lutego. Cena sugerowana gry ustalona została na poziomie 159,90 zł, jeśli chodzi o wydanie PC, a także 199,90 zł w przypadku wersji przeznaczonej dla konsol.

Więcej informacji na temat Torment: Tides of Numenera i różnych edycji gry znajdziesz pod tym adresem.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   11:44, 11.02.2017
@Pillars of Eternity: Mówisz, że odbić... ale ten tytuł chyba dobre noty zbierał.
0 kudoskobbold   @   11:46, 11.02.2017
Jak z nowszych to Pillars of Eternity, Wasteland 2, Divinity: Original Sin.
@ Guilder jak będzie na "nie" to nie ważne jaki to będzie tytuł. Jak skakać to na głęboką wodę.
0 kudosGuilder   @   12:03, 11.02.2017
No bo do PoE trzeba przysiąść, wsiąknąć w grę, nieraz też pogłówkować. To są gry z rodzaju "fabuła>efekty", a jest mimo wszystko kilka prostszych tytułów z tej rodziny.
0 kudosUxon   @   13:12, 11.02.2017
Cytat: shuwar
może warto spróbować takiej mniej "dynamicznej" gry?
Lubisz dużo czytać? Bawić się statystykami? Potrafisz przymknąć oko na ułomność techniczną i zachwycić się artyzmem wykonania? Postawić emocje i świetną fabułę ponad wszystko, niczym w dobrym filmie lub, może lepiej, dobrej książce? Jeśli nie, to nie masz czego szukać w tej grze.
Cytat: logan23
jeśli pan Piotr Fronczewski bierze udział w produkcji gry a właściwie dubbingu do gry to będzie dobrze wydane pieniądze
Obejrzyjcie to. Mam wrażenie, że te pieniądze będą zdecydowanie dobrze wydane.
Cytat: shuwar
A jakieś inne gry RPG z takim rzutem izo polecicie?
Arcanum, Planescape, Baldur's Gate, Fallout, IceWind Dale, Neverwinter Nights. Gry są, owszem, stare, ale jest teraz wiele fanowskich łatek, które powodują, że wyglądają ładnie. Choć szału i wodotrysków, z wiadomych przyczyn się nie spodziewaj.
0 kudosGuilder   @   13:45, 11.02.2017
Cytat: Uxon
Obejrzyjcie to. Mam wrażenie, że te pieniądze będą zdecydowanie dobrze wydane.

Jest niezły, chociaż trailer z Gudowskim bardziej mi podpasował. Tylko że może być to efekt doskonałej muzyki. Czułem się, jakbym oglądał trailer świetnego filmu.
0 kudosUxon   @   13:48, 11.02.2017
@Guilder Zwiastun zawsze musi się prezentować efektowniej niż sama gra. Taka jego rola Uśmiech
0 kudosshuwar   @   13:54, 11.02.2017
@Uxon: No chyba muszę ugryźć coś z tego tortu, żeby się samemu przekonać.

BTW: Odnoszę wrażenie, że pijesz do poprzednich dyskusji, że RPG, które uwielbiam, te z widokiem pierwszoosobowym nie mają głębokiej fabuły niczym w dobrym filmie Puszcza oko
0 kudosUxon   @   14:00, 11.02.2017
Nigdy tego nie powiedziałem. Niemniej zawsze ceniłem wyżej wyobraźnię od tego, co mogę zobaczyć. Dość ascetyczne wykonanie, w tworze, który przemawia do moich szarych komórek, pobudza moją kreatywność i odpowiednio karze za błędy, od "tylko" grania i obserwowania Uśmiech
0 kudosshuwar   @   14:04, 11.02.2017
No masz rację. Czasami wyobraźnia robi lepszą robotę, niż wypasiona grafika.
Gry na 8 bitowce... myśląc o tych starych tytułach mam przed oczami gry z górnej półki, z nie wiadomo jakimi otwartymi terenami, a przecież takie nie były. Moja głowa sama dopowiadała sobie, to czego na monitorze nie widziałem.
0 kudosUxon   @   14:10, 11.02.2017
I nie czułeś się wtedy bardziej mentalnie spełniony, niż po tym, co ktoś Ci przedstawia na tacy, nie zmuszając do właściwie żadnego wysiłku? Poświęć na te gry, o których tu mówimy choć chwilę. I choć na moment zapomnij, że są tak "brzydkie". Czytaj i chłoń zamiast jedynie obserwować. Spróbuj. To naprawdę wspaniałe opowieści.
0 kudosshuwar   @   14:13, 11.02.2017
Cytat: Uxon
Obejrzyjcie to.
Fajne wideo. Chyba najlepiej opisuje, czego się spodziewać od rozgrywki, na czym będzie polegać. Już teraz wiem dokładnie o czym mówicie.

Cytat: Uxon
I nie czułeś się wtedy bardziej mentalnie spełniony
To nie tak. I jedne i drugie gry mają coś w sobie. Te nowsze, z tą grafą, podaną na tacy powodują, że potrafię się bardziej emocjonalnie związać z postaciami.
0 kudosUxon   @   14:31, 11.02.2017
Cytat: shuwar
Te nowsze, z tą grafą, podaną na tacy powodują, że potrafię się bardziej emocjonalnie związać z postaciami.
Powiem Ci tylko, że po ukończeniu Planescape: Torment, gdzie postaci były jedynie "małym obrazkiem i linijkami tekstu", nie umiałem usnąć. Podobnie było z Arcanum, w mojej opinii najbardziej niedocenioną grą w historii erpegów, a może i gier w ogóle. Ludzka wyobraźnia zawsze wykreuje najwspanialsze rzeczy. Dlatego książki zawsze też będą miały przewagę nad filmami.

Mark Morgan jest geniuszem
0 kudosshuwar   @   16:22, 11.02.2017
A no właśnie... i muzyka! Może być gra okraszona świetną grafiką, ale z marną muzą lub odwrotnie. Klimatyczna muza potrafi czynić cuda.
Dodaj Odpowiedź