Mass Effect: Andromeda oferuje system craftingu broni

Pozwala on zmieniać nie tylko wygląd, ale także nazwę posiadanego oręża.

@ 17.01.2017, 16:11
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Mass Effect: Andromeda oferuje system craftingu broni

Mass Effect: Andromeda oferować będzie system craftingu broni. Na chwilę obecną nie mamy praktycznie żadnych detali z nim związanych, ale dwaj deweloperzy postanowili pochwalić się jego możliwościami na Twitterze.

Ian S. Frazier, główny projektant gry, napisał na swoim kanale, że przygotował właśnie i nazwał w Mass Effect: Andromeda broń białą, opartą na młocie Krogan. Oręż ochrzcił nazwą MŁOT GRABTHARA, a następnie, najpewniej, ruszył z nim w do boju.

"Wskazówka dla profesjonalistów: W MEA możesz stworzyć swój własny młot w stylu Krogan, a następnie nazwać go MŁOTEM GRABTHARA".

Gracze podchwycili temat i zaczęli wypytywać o to, czy w Mass Effect: Andromeda będzie dedykowany slot na broń białą. W rzeczywistości takowy znajdziemy. Dzięki temu pojedynki toczyć będziemy nie tylko z wykorzystaniem broni palnej, ale także w ramach bardziej bezpośrednich starć.

Po Frazierze głos zabrał starszy projektant, Justin Perez. Pochwalił się on, że podczas przechodzenia Andromedy stworzył dwie ciekawe giwery. Pierwsza to karabin szturmowy zwany "Szybki", a druga to snajperka "Wściekła".

Na koniec raz jeszcze wypowiedział się Frazier, pisząc, że możliwości w nowym systemie Craftingu są "wręcz nieskończone".

Premiera Mass Effect: Andromeda zaplanowana została na 23 marca 2017 roku, na PC, PS4 oraz Xboksie One.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoskobbold   @   17:43, 17.01.2017
"Na koniec raz jeszcze wypowiedział się Frazier, pisząc, że możliwości w nowym systemie Craftingu są "wręcz nieskończone""
To DLC też będzie od groma.
0 kudosshuwar   @   18:32, 17.01.2017
Jestem dobrej myśli, ale z tą nieskończonością bym nie przesadzał.
0 kudosMicMus123456789   @   22:31, 17.01.2017
Mass Effect 3 miało płatne jak i darmowe DLC, nie będę miał nic przeciwko jeśli Andromeda również będzie mieć taki podział.

A sam crafting to dobra rzecz. W Mass Effect 3 mimo iż był to można było z niego nie korzystać i wiele się nie traciło i pewnie każdy kto grał korzystał z tych samych ulepszeń, zawsze Dumny Ciekawe czy system pozowli na tyle możliwości co system z ostatniego Fallouta.
0 kudosfelek111   @   00:16, 18.01.2017
Tam jakiś "MŁOTEM GRABTHARA"" Ja swój nazwę "Antoni' Dumny
0 kudosshuwar   @   07:40, 18.01.2017
Cytat: MicMus123456789
Ciekawe czy system pozowli na tyle możliwości co system z ostatniego Fallouta.
To byłoby coś, bo faktycznie w F4 poświęcałem sporo uwagi Craftingowi (zamiast wyszukiwać nowszych sztuk wyposażenia).

Cytat: felek111
Tam jakiś "MŁOTEM GRABTHARA"" Ja swój nazwę "Antoni'
Dobre, podoba mnie się to Puszcza oko
0 kudosJackieR3   @   08:50, 18.01.2017
No nie wiem.W " Trylogii " praktycznie się takimi pierdołami jak broń i rozwój postaci nie zajmowałem.Coś tam klikałem i coś ulepszałem ale tak dla zasady i to nie grając wcale na easy .Tutaj twórcy jak widzę chcą ten aspekt gry rozbudować.Ok.,wporzo,nie chcą już etykietki "Bieda Erpeg" przy Mass Effekcie.Oby to jednak nie stało się kosztem tego co ME miał najlepszego do zaoferowania czyli fabuły.
0 kudosshuwar   @   09:20, 18.01.2017
No z całą moją miłością do trylogii, to elementy rozwoju postaci i właśnie crafting pozostawiał pole do poprawy. Liczę na to, że nowa odsłona da nam poprawę tych rzeczy.
0 kudosJackieR3   @   10:09, 18.01.2017
Zawsze jest "coś za coś " .Tu dadzą a tam zabiorą.Zresztą łatwiej wbrew pozorom jest robić jakieś craftingi niż wymyśleć wciągającą dobrą fabułę.
0 kudosshuwar   @   10:27, 18.01.2017
Cytat: JackieR3
łatwiej wbrew pozorom jest robić jakieś craftingi niż wymyśleć wciągającą dobrą fabułę
No to prawda. Liczę jednak na to, że Bioware potrafi "zaprojektować" ciekawą fabułę.
0 kudosJackieR3   @   10:41, 18.01.2017
Cytat: shuwar
Liczę jednak na to, że Bioware potrafi

Ale to inna ekipa.
0 kudosshuwar   @   10:46, 18.01.2017
Cytat: JackieR3
Ale to inna ekipa.
Jak inna, jak właśnie Bioware? To Bioware zajmuje się ME przecież?
0 kudosTheCerbis   @   10:49, 18.01.2017
A jak piszą Ubisoft, to myślisz, że zawsze to ten sam zespół z Paryża? Uśmiech
Jackiemu chodzi o to, że to ekipa od multi w ME3.
0 kudosJackieR3   @   10:56, 18.01.2017
Pewno się tam z kimś konsultują ale koncepcję co już widać mają inną.Nie mówię że złą ,nie chciałbym drugiej trylogii ale to jest niewiadoma co z tego wyniknie.
0 kudospetrucci109   @   11:26, 18.01.2017
Ja tam za craftinigiem nie przepadam. Nie interesuje mnie to dłubanie, zbieranie i inne pierdoły. Ale jak toś lubi to niech będzie...
0 kudosmrPack   @   19:07, 18.01.2017
Jeśli crafting broni będzie odpowiednio rozbudowany, to na pewno pobawić się tworzeniem własnego oręża będzie warto.
Dodaj Odpowiedź