The Legend of Zelda: Breath of the Wild działa w 900p
Jedna z najważniejszych tegorocznych premier dla Nintendo Switch na celowniku Digital Foundry.
Ekipa Digital Foundry postanowiła zerknąć na to, jak śmiga jedna z najważniejszych tegorocznych premier dla konsoli Nintendo Switch, The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Okazało się, że projekt działa w rozdzielczości 900p, kiedy sprzęt jest umieszczony w stacji dokującej, natomiast w 720p, gdy gramy mobilnie.
Z materiału, przygotowanego podczas londyńskiej prezentacji gry, wynika, że mamy do czynienia z całkiem solidnie zoptymalizowanym przedsięwzięciem. Działa ono stabilnie, spadków płynności w zasadzie nie ma, a zatem na marcową premierę wszystko powinno być w porządku.
Jedyne spadki, jeśli chodzi o liczbę klatek, pojawiały się podczas naprawdę intensywnych scen, przepełnionych efektami specjalnymi. Wówczas gra nie była w stanie utrzymać 30-fpsów, przy czym sytuacja taka nie występowała zbyt często.
Redaktorzy pochwalili też jakość oprawy wizualnej Breath of the Wild. Na poniższym materiale nie zawarto żadnych ujęć z wersji mobilnej, ale osoby odpowiedzialne za jego przygotowanie przyznały, że wszystko wygląda świetnie, niezależnie od tego, jak gramy.
Premiera Breath of the Wild zaplanowana została na 3 marca bieżącego roku. Więcej gier mających trafić do sprzedaży na Switch w ciągu najbliższych 12 miesięcy znajdziecie w jednej z poprzednich wiadomości.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler