Hideki Kamiya, twórca Scalebound, przeprasza graczy

Deweloper uznał, że należy przeprosić za to, iż wyczekiwany przez graczy projekt został anulowany.

@ 11.01.2017, 16:31
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, xbox one

Hideki Kamiya, twórca Scalebound, przeprasza graczy

Przed dwoma dniami świat obiegła informacja, z której wynikało, że Microsoft anulował całkiem nieźle zapowiadającą się grę ScaleboundHideki Kamiya, jej producent, postanowił skomentować sytuację, przepraszając przy okazji wszystkich graczy.

Kamiya wypowiedział się na Twitterze, zachowując stoicki spokój i po prostu przepraszając wszystkich graczy za to, że nie będą w stanie zagrać w Scalebound. Obiecał on też, że w przyszłości Platinum Games przygotuje jeszcze wiele innych fascynujących gier. Deweloper będzie na to ciężko pracował.

"Bardzo przepraszam wszystkich czekających na grę", napisał Kamiya. "Przepraszam też za złe informacje już na początku roku. Mogę jedynie obiecać, że będziemy starali się przygotowywać świetne gry w przyszłości".

Potem deweloper zdementował też plotki dotyczące problemów zdrowotnych, które pojawiły się w sieci. Chodziło rzekomo o to, że Kamiya wziął urlop z powodu jakiegoś rodzaju depresji.

"Wziąłem czas wolny ze względu na zdrowie psychiczne? Ja?! Nie ma szans!".

Jeśli chodzi o samo studio, Platinum Games wystosowało krótkie oświadczenie na swojej oficjalnej stronie. Nie ma w nim niestety żadnych konkretów.

"Jesteśmy niezadowoleni z zaistniałej sytuacji, szczególnie ze względu na to, że wielu fanów czekało na tę grę".

Następnie deweloperzy podkreślają, że mają inne gry w opracowaniu, m.in. Nier: Automata, które winno trafić do sprzedaży w marcu bieżącego roku.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   18:01, 11.01.2017
Może w przyszłości Scalebound powróci pod inną nazwą i postacią? Sam pomysł na grę był świetny.
0 kudosshuwar   @   18:15, 11.01.2017
A za anulowanie Star Wars 1313 mnie nikt do tej pory nie przeprosił Smutny
0 kudosJackieR3   @   18:25, 11.01.2017
Vader niech Cię przeprosi.To sprawka ciemnego moczu zapewne.
0 kudosTheCerbis   @   18:35, 11.01.2017
Właśnie, Shuraw-Żuraw-Z-Shuwarów dobrze mówi.
0 kudosKreTsky   @   19:09, 11.01.2017
Cytat: MicMus123456789
Może w przyszłości Scalebound powróci pod inną nazwą i postacią? Sam pomysł na grę był świetny.


Prawa do marki ma zapewne MS, wiec ciezko bedzie to zrobic.
0 kudosmrPack   @   20:45, 11.01.2017
No tak Microsoft chciał jeszcze zrzucić całą winę na zmyślone przez nich problemy ze zdrowiem psychicznym twórcy Dumny Jeśli nie byli zadowoleni z rezultatów, to wystarczyło dać Platinum Games więcej czasu i mieć w swojej ofercie grę, dla której ludzie skłonni by byli zakupić Xboxa One. Jednak MS wolał ją anulować w nie do końca jasnych okolicznościach, a sam Phil Spencer powiedział, że dobrze się stało Zdziwiony
Dodaj Odpowiedź