Hideki Kamiya, twórca Scalebound, przeprasza graczy
Deweloper uznał, że należy przeprosić za to, iż wyczekiwany przez graczy projekt został anulowany.
Przed dwoma dniami świat obiegła informacja, z której wynikało, że Microsoft anulował całkiem nieźle zapowiadającą się grę Scalebound. Hideki Kamiya, jej producent, postanowił skomentować sytuację, przepraszając przy okazji wszystkich graczy.
Kamiya wypowiedział się na Twitterze, zachowując stoicki spokój i po prostu przepraszając wszystkich graczy za to, że nie będą w stanie zagrać w Scalebound. Obiecał on też, że w przyszłości Platinum Games przygotuje jeszcze wiele innych fascynujących gier. Deweloper będzie na to ciężko pracował.
"Bardzo przepraszam wszystkich czekających na grę", napisał Kamiya. "Przepraszam też za złe informacje już na początku roku. Mogę jedynie obiecać, że będziemy starali się przygotowywać świetne gry w przyszłości".
Potem deweloper zdementował też plotki dotyczące problemów zdrowotnych, które pojawiły się w sieci. Chodziło rzekomo o to, że Kamiya wziął urlop z powodu jakiegoś rodzaju depresji.
"Wziąłem czas wolny ze względu na zdrowie psychiczne? Ja?! Nie ma szans!".
Jeśli chodzi o samo studio, Platinum Games wystosowało krótkie oświadczenie na swojej oficjalnej stronie. Nie ma w nim niestety żadnych konkretów.
"Jesteśmy niezadowoleni z zaistniałej sytuacji, szczególnie ze względu na to, że wielu fanów czekało na tę grę".
Następnie deweloperzy podkreślają, że mają inne gry w opracowaniu, m.in. Nier: Automata, które winno trafić do sprzedaży w marcu bieżącego roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler