Polskie Get Even zadebiutuje w II kwartale roku, potrzeba 250 tysięcy sprzedanych kopii by zwróciły się koszta produkcji

Intrygująca polska produkcja powinna zadebiutować w okolicach maja.

Dirian @ 18:14 10.01.2017
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Gliwickie studio The Farm 51 zdradziło kolejne szczegóły na temat Get Even, intrygująco zapowiadającej się strzelanki, zmierzającej na PC, PlayStation 4 i Xboksa One.

Pierwsza wieść w zasadzie potwierdza wcześniejsze doniesienia z gamescom 2016, wedle których gra ma zadebiutować wiosną 2017. I faktycznie, twórcy tym razem wspominają o środku II kwartału bieżącego roku, co wskazuje na okres w okolicach maja. Wygląda więc na to, że prace nad grą zmierzają w dobrym kierunku i najpewniej zostały już do wykonania tylko ostateczne szlify.

Dalej dowiadujemy się na temat kosztów produkcji i tego, jak dobrze gra musi się sprzedać i jakie są co do tego prognozy.

"Praktycznie całe koszty Get Even, wynoszące 3 mln euro, zostały już pokryte przez globalnego wydawcę i dystrybutora, czyli firmę Bandai Namco" - wyjaśnia Wojciech Pazdur, dyrektor produkcyjny z The Farm 51

"W pesymistycznym scenariuszu zakładamy sprzedaż 0,3 mln kopii. Wariant neutralny to ok. 0,5 mln sztuk, a optymistyczny 0,7 mln - 1 mln. 'Break even', czyli moment, w którym zwrócą się nam poniesione koszty, to 0,25 mln sprzedanych kopii" - dodaje tym razem Lionel Lovis, przedstawiciel Namco Bandai.

Polskie The Farm 51 będzie otrzymywać od Bandai Namco 20% od wartości sprzedaży, co nastąpi jednak dopiero w momencie przekroczenia wspominanego Break even, czyli po sprzedaniu 0.25 mln kopii gry.

Get Even to strzelanka, w której przedstawiona jest rywalizacja dwóch osób - człowieka wykonującego na zlecenie rządu niewygodne zlecenia oraz jego ofiary, która postanawia przeciwstawić się oprawcy. Tytuł wyróżnia m.in. unikatowa oprawa, przygotowana przez skanowanie rzeczywistych lokacji w 3D i następnie przeniesienie ich do gry, co nadaje grafice fotorealizmu.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   07:38, 11.01.2017
3 mln euro koszty, 250 tys. sztuk by pokryć koszty... szybka kalkulacja. 12 euro zysku na licencji, czyli ~52 zł. Idąc dalej zakładamy, że koszty dystrybucji, to około 30%. Cena produkcji powinna oscylować w okolicach 16 euro, czyli jakieś 70 zł. Uśmiech

Zobaczymy po premierze, czy sprawdzą się moje kalkulacje Puszcza oko
0 kudosJackieR3   @   09:31, 11.01.2017
No ale jak wykażą straty to nie będą musieli podatku płacić. Dumny
0 kudosTheCerbis   @   11:53, 11.01.2017
Raczej cena będzie wyższa. I to zależnie od kraju.
0 kudosshuwar   @   11:57, 11.01.2017
No stawiam 69 zł w Polsce i 169 na Steam Uśmiech