For Honor wymaga ciągłego połączenia z siecią

Ubisoft zdradza dość kontrowersyjny szczegół swojego kolejnego przedsięwzięcia.

@ 13.12.2016, 20:35
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

For Honor wymaga ciągłego połączenia z siecią

Jeśli nie przepadacie za grami wymagającymi ciągłego połączenia z internetem, a jednocześnie czujecie się zaintrygowani For Honor, to mamy złe wieści. Ubisoft ujawnił bowiem, że najnowsze przedsięwzięcie Francuzów nie będzie działać bez ciągłej komunikacji z serwerami.

Informacja na ten temat pojawiła się najpierw na forum gry. Wrzucił ją przedstawiciel korporacji, zajmujący się dbaniem o społeczność graczy. W jego poście można było przeczytać:

"Możemy potwierdzić, że For Honor wymaga ciągłego połączenia z siecią. Niektóre elementy postępów, które przechowywane są w sieci, dzielone są zarówno w trybie jedno, jak i wieloosobowym. Gracze muszą być podłączeni do sieci cały czas, jeśli chcą grać w For Honor".

Później powyższe doniesienia potwierdziły rozliczne zagraniczne redakcje, a zatem na pewno nie mamy do czynienia z pogłoską.

Jeśli chodzi o For Honor, grę zapowiedziano podczas E3 2015. Przedstawiciele Ubisoftu pokazali wówczas tytuł nastawiony na rywalizację pomiędzy graczami. W kolejnych miesiącach ujawniono też, że nie jest to tytuł dedykowany wyłącznie potyczkom wieloosobowym, ale znajdziemy w nim również rozbudowany wątek fabularny, dedykowany "singlom".

Premiery For Honor spodziewamy się 14 lutego 2017 roku, zadebiutuje ono na PC, PS4 oraz Xboksie One.


Sprawdź także:
For Honor

For Honor

Premiera: 14 lutego 2017
PC, PS4, XBOX ONE

For Honor to opracowywana przez Ubisoft Montreal drużynowa, multiplayerowa gra akcji, w której dzielni wojownicy pojedynkują się z wykorzystaniem broni białej. Grę pierws...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   21:11, 13.12.2016
Wydaje mi się, że stałe połączenie z internetem to raczej nie problem w dzisiejszych czasach.
Jutro startuje Technical test 2 i zdziwiłem się, że akurat mnie zaprosili do gry. Zobaczymy czy będzie różnica względem bety.
0 kudosshuwar   @   22:34, 13.12.2016
No ale zaraz... przecież, to MMO, gra sieciowa, to jak niby miałoby to działać bez sieci?
0 kudosfebra1976   @   22:42, 13.12.2016
Cytat: shuwar
No ale zaraz... przecież, to MMO, gra sieciowa, to jak niby miałoby to działać bez sieci?
Ta przecie pisze jak byk >ale znajdziemy w nim również rozbudowany wątek fabularny, dedykowany "singlom".
0 kudosshuwar   @   07:12, 14.12.2016
No ja rozumiem, ale takie The Elder Scrolls Online, to też MMO, też wymaga ciągłego połączenia z siecią a i składa się głównie z wątku dla jednej osoby Uśmiech
0 kudosmrPack   @   13:34, 14.12.2016
Mając w pamięci jakie kłopoty Ubisoft miewa ze swoimi serwerami i grami wymagającymi połączenia z internetem mam złe przeczucie, że bez jakichś problemów się nie obejdzie Poirytowany
Dodaj Odpowiedź