Kingdom Come: Deliverance jest bliskie ukończenia; nowe dzienniki deweloperskie omawiające zawartość gry
Warhorse Studios przypomina o swoim długo zapowiadanym projekcie, Kingdom Come: Deliverance za pośrednictwem nowych dzienników deweloperskich.
Przez kilka ostatnich miesięcy Kingdom Come: Deliverance zniknęło z radaru. Nie otrzymywaliśmy żadnych konkretów na temat postępów w pracach nad nim i nie było również obficie, jeśli chodzi o materiały promocyjne. Dziś czeskie Warhorse Studios daje znak, że ich dzieło ciągle egzystuje i ma się całkiem dobrze. Projekt jest bowiem bliski ukończenia.
Świetnym sposobem na podzielenie się nowiną okazał się nowy odcinek dzienników deweloperskich, które właśnie trafiły do sieci. Na wspomnianym materiale twórcy omawiają najważniejsze kwestie odnoszące się do zawartości ich produkcji oraz to, co zostało w ostatnim czasie dodane. Materiał obejrzycie poniżej, lecz możecie również zerknąć na listę najważniejszych kwestii, jakie zostały w nim poruszone:
- Wszystkie funkcjonalności i mechaniki, jakie miały znaleźć się w grze zostały już dodane; tytuł jest bliski ukończenia;
- Wielkość mapy uległa zmianie, względem pierwszy zapowiedzi – zamiast 9 kilometrów kwadratowych powierzchni mamy teraz 16;
- Produkcja zaoferuje 80 zadań, setki tysięcy obiektów, trzy i pół godziny przerywników filmowych, ponad 50 aktorów (każdy odbył sesję motion capture), setki wariantów doboru opancerzenia, ponad sto rodzajów broni (miecze, buzdygany, topory itd.), więcej słów niż wszystkie tomy Gry o Tron razem wzięte oraz tysiące unikalnych postaci niezależnych;
- Wycięto kowalstwo oraz towarzysza w postaci psa - obie te mechaniki okazały się zbyt skomplikowane, co nie pozwoliło przygotować ich na czas;
- Podczas gry, oprócz tradycyjnej ścieżki dźwiękowej, usłyszymy półtorej godziny muzyki nagrywanej na żywo – głównie utwory gregoriańskie, których większość pojawi się podczas scenek przerywnikowych;
- System walki uwzględniający trzymanie broni dwoma rękoma działa i został ostatecznie zaimplementowany, podobnie jak walka wręcz;
- Zaimplementowane zostały również: czytanie książek, wszelkiego rodzaju mini gry oraz dopracowany cykl dnia i nocy;
- Pojawi się walka z grzbietu konia, także z wykorzystaniem łuku – drugi z wymienionych systemów został uproszczony względem pierwotnej wizji, gdyż poprzedni pomysł nie działał zadowalająco;
- Wersje konsolowe nie wpłyną na jakość wersji zmierzającej na PC-ty; twórcy przyznają, że ilość pracy jaką należy wykonać w celu odpowiedniej optymalizacji wersji konsolowych, powinna tylko i wyłącznie przynieść korzyści pomagające w ulepszeniu wersji PC;
- Część zadań została wycięta z powodu braku czasu (pierwotnie ich liczba miała wynosić ponad 100), lecz zostaną one dodane w ramach darmowego DLC dla osób wspierających projekt w serwisie Kickstarter.
Premiera Kingdom Come: Deliverance została zaplanowana na 2017 rok. Produkcja trafi na PC-ty, PlayStation 4 oraz Xboksy One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler