Kingdom Come: Deliverance jest bliskie ukończenia; nowe dzienniki deweloperskie omawiające zawartość gry

Warhorse Studios przypomina o swoim długo zapowiadanym projekcie, Kingdom Come: Deliverance za pośrednictwem nowych dzienników deweloperskich.

@ 08.12.2016, 18:54
Łukasz "LuKaS77PL" Konieczny
pc, ps4, xbox one

Kingdom Come: Deliverance jest bliskie ukończenia; nowe dzienniki deweloperskie omawiające zawartość gry

Przez kilka ostatnich miesięcy Kingdom Come: Deliverance zniknęło z radaru. Nie otrzymywaliśmy żadnych konkretów na temat postępów w pracach nad nim i nie było również obficie, jeśli chodzi o materiały promocyjne. Dziś czeskie Warhorse Studios daje znak, że ich dzieło ciągle egzystuje i ma się całkiem dobrze. Projekt jest bowiem bliski ukończenia.

Świetnym sposobem na podzielenie się nowiną okazał się nowy odcinek dzienników deweloperskich, które właśnie trafiły do sieci. Na wspomnianym materiale twórcy omawiają najważniejsze kwestie odnoszące się do zawartości ich produkcji oraz to, co zostało w ostatnim czasie dodane. Materiał obejrzycie poniżej, lecz możecie również zerknąć na listę najważniejszych kwestii, jakie zostały w nim poruszone:

  • Wszystkie funkcjonalności i mechaniki, jakie miały znaleźć się w grze zostały już dodane; tytuł jest bliski ukończenia;
  • Wielkość mapy uległa zmianie, względem pierwszy zapowiedzi – zamiast 9 kilometrów kwadratowych powierzchni mamy teraz 16;
  • Produkcja zaoferuje 80 zadań, setki tysięcy obiektów, trzy i pół godziny przerywników filmowych, ponad 50 aktorów (każdy odbył sesję motion capture), setki wariantów doboru opancerzenia, ponad sto rodzajów broni (miecze, buzdygany, topory itd.), więcej słów niż wszystkie tomy Gry o Tron razem wzięte oraz tysiące unikalnych postaci niezależnych;
  • Wycięto kowalstwo oraz towarzysza w postaci psa - obie te mechaniki okazały się zbyt skomplikowane, co nie pozwoliło przygotować ich na czas;
  • Podczas gry, oprócz tradycyjnej ścieżki dźwiękowej, usłyszymy półtorej godziny muzyki nagrywanej na żywo – głównie utwory gregoriańskie, których większość pojawi się podczas scenek przerywnikowych;
  • System walki uwzględniający trzymanie broni dwoma rękoma działa i został ostatecznie zaimplementowany, podobnie jak walka wręcz;
  • Zaimplementowane zostały również: czytanie książek, wszelkiego rodzaju mini gry oraz dopracowany cykl dnia i nocy;
  • Pojawi się walka z grzbietu konia, także z wykorzystaniem łuku – drugi z wymienionych systemów został uproszczony względem pierwotnej wizji, gdyż poprzedni pomysł nie działał zadowalająco;
  • Wersje konsolowe nie wpłyną na jakość wersji zmierzającej na PC-ty; twórcy przyznają, że ilość pracy jaką należy wykonać w celu odpowiedniej optymalizacji wersji konsolowych, powinna tylko i wyłącznie przynieść korzyści pomagające w ulepszeniu wersji PC;
  • Część zadań została wycięta  z powodu braku czasu (pierwotnie ich liczba miała wynosić ponad 100), lecz zostaną one dodane w ramach darmowego DLC dla osób wspierających projekt w serwisie Kickstarter.

Premiera Kingdom Come: Deliverance została zaplanowana na 2017 rok. Produkcja trafi na PC-ty, PlayStation 4 oraz Xboksy One.


Sprawdź także:
Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

Premiera: 13 lutego 2018
PC, PS4, XBOX ONE, SWITCH

Kingdom Come: Deliverance to produkcja z gatunku cRPG, której akcja toczy się w średniowiecznej Europie i została osadzona w otwartym świecie. Za grę odpowiedzialne jest ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   19:46, 09.12.2016
Cytat: TheCerbis
Cała historia jest manipulowana.
No chyba nie nasza. Nasza jest jedyną słuszną Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   20:55, 09.12.2016
Cytat: shuwar
Nasza jest jedyną słuszną

A myślisz że niemiecka ,amerykańska czy rosyjska nie ?
0 kudosshuwar   @   21:04, 09.12.2016
Oj dobra... dajmy sobie już spokój. Jakie ciekawe RPG pamiętacie z czasów średniowiecza hę? Dla mnie to będzie pierwsze.
0 kudosJackieR3   @   22:02, 09.12.2016
Ja nic takiego nie kojarzę.Twórcy uparli się że w erpegach muszą być trolle ,czary mary ,krasnoludy ,elfy i inne tałatajstwo .
Chociaż bardzo chwalona przez graczy seria Mount And Blade ma sporo elementów RPG. Podobnie też Joanna d"Arc .W Joannę próbowałem swego czasu grać ,zaciąłem się w jakimś momencie a potem gdzieś mi wcięło płytkę jak chciałem spróbować jeszcze raz.W każdym razie oba tytuły ciekawe ,warto w średniowieczu umiejscawiać gry. Uśmiech
0 kudosshuwar   @   22:34, 09.12.2016
Cytat: TheCerbis
Mount & Blade.
Próbowałem grać w M&B... za stare to i nie daje takiej frajdy. W swoim czasie pewnie tak, ale patrząc na możliwości dzisiejszych komputerów i twórców gier aż prosi się o grę taką "realną" bez magii, elfów itp.

No i dlatego czekam cierpliwie trzymając kciuki, niech się im uda.
0 kudosJackieR3   @   10:30, 11.12.2016
Cytat: shuwar
Próbowałem grać w M&B... za stare to i nie daje takiej frajdy.

Studio które to robiło to takie zdaje się budżetowe trochę więc graficznie i technicznie gra nie powalała od początku.Ale podobno tony grywalności w tym były i są zapewne. Uśmiech
0 kudosshuwar   @   10:38, 11.12.2016
Może, nie wiem... grywalności nie zauważyłem Uśmiech

Tak sobie przypomniałem - a widzieliście las odtworzony w KCSzczęśliwy? Moim zdaniem to najmocniejsza strona tej gry od strony wizualnej. Las jest odtworzony nawet lepiej, niż w naszych Wiedźminie Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   11:16, 11.12.2016
Mam nadzieję że Czeskie Budziejowice też tak odwzorowali. Szczęśliwy
0 kudosshuwar   @   11:38, 11.12.2016
No osady już tak imponująco nie wyglądały gdy ostatnio oglądałem jakiś materiał z gry.
0 kudosJackieR3   @   11:48, 11.12.2016
Pewno to bardzo wczesne średniowiecze. Uśmiech
0 kudosshuwar   @   11:51, 11.12.2016
No mogliby gameplay nowy rzucić.
0 kudosJackieR3   @   11:54, 11.12.2016
Ja tam Szwejkom ufam .Zaskoczyli mnie pozytywnie przy Mafii 1 i 2 ,Operation Flashpoint czy Vietcong 1 więc i tu dadzą radę.
0 kudosshuwar   @   11:58, 11.12.2016
No widzisz... a jeszcze kilka postów wcześniej plułeś na czeskie realia historyczne Puszcza oko
0 kudosJackieR3   @   12:02, 11.12.2016
No bo jednak książę Ondrej Havranek jest mi słabo znany. Zdziwiony
Dodaj Odpowiedź