Sniper: Ghost Warrior 3 - znamy rozmiar mapy i czas przejścia gry

Przejście głównego wątku w Sniper: Ghost Warrior 3 zajmie nam około 15 godzin.

@ 26.11.2016, 19:57
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Sniper: Ghost Warrior 3 - znamy rozmiar mapy i czas przejścia gry

Ekipa CI Games w pocie czoła pracuje nad Sniper: Ghost Warrior 3, a do nas co jakiś czas docierają nowe wieści na temat gry. Tym razem poznaliśmy czas potrzebny na jej przejście i rozmiar wirtualnego świata.

Jak donoszą przedstawiciele studia, czas potrzebny do ukończenia głównego wątku to około 15 godzin. Jeżeli jednak zdecydujemy się także na zaliczenie misji pobocznych, w świecie gry spędzimy około 35 godzin. Zdaje się, że to całkiem przyzwoity wynik.

Jako że akcja Sniper: Ghost Warrior 3 toczy się w otwartym świecie, twórcy podzielili się jego rozmiarem - mowa tu o obszarze wielkości 27 km². Jak to wygląda w odniesieniu do innych produkcji? Przykładowo, mapa Grand Theft Auto V to 82 km², zaś reprezentant podobnego gatunku, czyli Far Cry 4, może się poszczycić lokacją o rozmiarze 46 km².

Przedstawiciele CI Games wspomnieli też nieco o kwestiach technicznych. I tak, dowiedzieliśmy się, że dla PlayStation 4 ekipa celuje w rozdzielczość 1080p przy 30 fps, zaś na Xbox One będzie to 900p i także 30 fps. Jeżeli mowa o wsparciu dla PlayStation 4 Pro, to deweloperzy mają w planach pewne "bonusy" (które jednocześnie nie będą krzywdzące w stosunku do właścicieli zwykłego PS4) dla posiadaczy mocniejszej konsoli, ale na razie nie chcą dzielić się szczegółami. 

Wydania na PC i PlayStation 4 mają wspierać technologię HDR - w przypadku Xboksa One nic na ten temat nie wspomniano.

Jeżeli chodzi o wydanie PeCetowe, to dowiedzieliśmy się jedynie, że gra będzie wspierać obsługę technologii SLI i CrossFire. Zrezygnowano za to z DirectX 12 z "powodów technicznych".

Premierę Sniper: Ghost Warrior 3 zaplanowano na 4 kwietnia 2017 roku. 


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosneo937   @   21:31, 27.11.2016
Nudzą mnie już te wszystkie sandboksy. Która by gra teraz nie wyszła to otwarty świat i piaskownica. Bluzgi mi się same na usta cisną.
Ale też nie jest tak, że każda "korytarzówka" która wyszła w przeciągu ostatniego roku bije na głowę wszystkie sandbosky które wyszły równolegle. Nie nie Uśmiech
Mam tu na myśli ostatniego Dooma, który imho był baaardzo przeciętny, kilkuletnie już Wolfensteiny biją go na głowę klimatem i gameplayem. Tylko soundtrack z Dooma wygrywa z Wolfem.
A co do samego Snipera - od pierwszej części pokładałem nadzieje w tej marce. Jedynka zawiodła mnie technicznie, później zmiana silnika w dwójce, to znowu klimat skopali, a tu zapowiadało się ekstra - to będzie open world. Także jak przystało na dobrą, polską cebulę, poczekam aż będzie w jakimś bundlu.
0 kudosshuwar   @   10:32, 28.11.2016
Ja czasami, to nawet lubię być prowadzony za rękę korytarzami. W Mass Effect mi to nie przeszkadzało. Ostatni Doom 2016? Właśnie w niego gram i jestem zachwycony. Korytarzowy? Może... ale i tak muszę się posiłkować mapą, bo się gubię Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   10:53, 28.11.2016
Sandboxy są fajne byle nie w nadmiarze.Od czasu do czasu fajnie się w taki otwarty świat zanurzyć Ale nie w każdej grze.
0 kudosdabi132   @   11:08, 28.11.2016
Już zdecydowanie za dużo tych sandboxów jest i powoli zaczyna to nużyć. Szczególnie Ubisoft upodobał sobie zmienianie każdej swojej marki na gry z otwartym światem. W przypadku Sniper Ghost Warrior 3 może być tak, że gra będzie miała masę zadań pobocznych i na tym ucierpi tryb fabularny, czego właśnie się obawiam. Gra będzie na 20-30 godzin, ale co z tego skoro będziemy robić w zasadzie to samo i w połowie zabawy zacznie nas to zwyczajnie nudzić i będziemy mieli ochotę żeby ta gra już dobiegła końca.
0 kudosshuwar   @   12:15, 28.11.2016
No fakt... Może ten otwarty świat, a nie korytarz i prowadzenie za rękę spowodowało, że odpuściłem sobie Far Cry'a 4?
Bo gra ani nie kładzie nacisku na wątek główny, ani na luźną eksplorację.
0 kudosfrycek88   @   13:22, 28.11.2016
Ja tam w sanboxy mogę grać bez przerwy, jak dla mnie wszystkie gry mogą opierać się na takiej rozgrywce. Trochę przesadzam bo w nie których nie dało by się tego zrobić. Nie mniej ja takie gry uwielbiam. Pytanie jakie patenty mają producenci z CI by Saniper wyróżniał się na tle podobnych gier.
0 kudoslopas   @   19:05, 01.12.2016
Mnie w sumie zastanawia jak to wszystko będzie wyglądało, ta cała eksporacja mapy, szukanie misji pobocznych i jak będziemy je mogli odróżnić od głównego wątku? Jeżeli cała gra będzie miała ok 30 godzin rozgrywki nie będzie to zły wynik do tego odejście od liniowości też za mną przemawia.
0 kudosManOfWarInPoland   @   18:57, 12.12.2016
Wiele można zarzucić poprzedniczką ale nie to że nie miały potencjału i klimatu Uśmiech W tej części na pewno nie będzie nas nikt zmuszał do strzelania czy siedzenia w danej pozycji oczywiście to na plus, duża mapa jak widać daje wielką swobodę ruchową kolejny plus, Dron, czyli unowocześnienie armii już w toku, oczywiście na plus. Ale chyba jednym z większych plusów jakie są widoczne to ładna grafika i genialna pogoda, swoboda ruchu i możliwość korzystania z różnego rodzaju broni. Ogółem Gra wygląda i prezentuje się na wysokim poziomie ciekaw jestem czy to dotrwa ten stan rzeczy do premiery.
0 kudosshuwar   @   21:08, 12.12.2016
No a jeśli chodzi o SGW to już takiego zachwytu nie mam nad grafiką jak przedmówca. Jest ok, ale bez rewelacji. No ale nie można oceniać czegoś, czego jeszcze nie wydano Uśmiech
0 kudosManOfWarInPoland   @   17:16, 13.12.2016
Nie no ja się nie zachwycam, bo dla mnie idealnej grafiki nie ma napisałem że jest ładna - a to nie zachwyt - zachwytem było by wywyższanie gry nad innymi a tego nie robię, na dziś to dla mnie najefektowniejszą grafiką jest Crysis 1,2,3 i Pierwszy FarCry - NA SWOJE CZASY - choć i dziś po pewnych modach można z Crysisa 1 wycisnąć dużo więcej. Uśmiech Co do SGW3 to uważam że studio zrobiło naprawdę niezły przeskok w jakości gry patrząc na to co robili wcześniej i liczę na to że będziemy mieć kolejnego giganta na rynku gier. Oczywiście czekam na grę i liczę na dobrą zabawę.
0 kudosshuwar   @   18:04, 13.12.2016
No spoko... też uważam, że grafika jest całkiem ok. Jeszcze jeśli ją doszlifują to będzie gitara.
0 kudosJackieR3   @   09:58, 14.12.2016
Cytat: ManOfWarInPoland
liczę na to że będziemy mieć kolejnego giganta na rynku gier.

Zdziwiony No tak miało być przecież podczas zapowiedzi ,trailerów ,gameplayów do Jedynki i Dwójki.Że do trzech razy sztuka ? Może ? Konsternacja
0 kudosManOfWarInPoland   @   17:43, 03.01.2017
No po części im się to udało, popatrz 5,6 mln kopii sprzedali więc nie jest to mało, w dodatku ich gra była zwykle za śmieszne pieniądze bo bodajże w granicach 50-70 zł gdzie większe tytuły były w granicach 120-140 zł , jasne można śmiało powiedzieć że nie były to tak popularne tytuły jak BF ale mimo wszystko coś w sobie miały że ciągły do siebie.
Co do dwójki fakt reklama była mocniejsza niż gra ale jedynka osiągnęła wiele, Komercyjny sukces gry która była na swoje czasy ładna ciekawa i firma na niej na pewno dobrze zarobiła. Kolejną rzeczą jest to że Ni cholery nie można porównać cz. 1 i 2 do trzeciej kompletnie inna bajka tak to wygląda a filmiki prosto z gry wysypują się czasami po 2 na miesiąc, czego nie były w cz. 1,2 no i prawdę mówiąc te stare części po prostu wyszły a wcześniej gracze ich nie widzieli Smutny dema nie było, teraz było inaczej więc i tu się poprawiło, można było zagrać w grę na różnych iwentach. Więc liczę na dobrą grę.
0 kudosshuwar   @   19:53, 03.01.2017
ManOfWarInPoland użył dobrego argumentu. Tyle się ostatnio czepiamy, że dana gra nie jest warta tych pieniędzy. W przypadku SGW było inaczej, wydawca wycenił grę zgodnie z zawartością.

Może jednak cena powinna mieć również wpływ na nasze oceny (mam na myśli stosunek ceny do jakości).?
0 kudosJackieR3   @   20:59, 03.01.2017
No dobra.Pierwszego Ghost Warriora kupiłem za jakieś 5 zeta to dam mu 10/10.
Dodaj Odpowiedź