Beyond Good & Evil 2 - Michel Ancel wyjaśnia dlaczego przyszło nam tyle czekać
Zamiast kontynuacji Beyond Good & Evil, twórcy postawili na rozwój serii Rayman.
Beyond Good & Evil 2 pozostawało w sferze plotek od kilku lat, ale dopiero przed dwoma tygodniami dowiedzieliśmy się, że Ubisoft postanowił wrócić do tworzenia tego projektu. Pytanie nasuwa się samo, skoro gra została zapowiedziana w 2008 roku, czemu tak długo przychodzi nam na nią czekać?
Odpowiedzi udzielił sam ojciec przygodowej serii, Michel Ancel, w jednym z wpisów na Instagramie. Producent zamieścił grafikę przedstawiającą głównych bohaterów marki, pochodzącą ze wspomnianego 2008 roku, wraz z wyjaśnieniem dlaczego nie postanowiono dokończyć kontynuacji Beyond Good & Evil przed ośmioma laty. Jak się okazuje, wizja i ambicja deweloperów przerosła dostępną wówczas technologię.
"Produkcja była grywalna w wielu prototypach. Wszystkie filmy przedstawiały rozgrywkę w czasie rzeczywistym, ale mieliśmy za dużo problemów technicznych. Chcieliśmy eksploracji planet, podróży kosmicznych, miast. Wszystko to miało znaleźć się w oryginalnym Beyond Good & Evil. Zamiast tworzyć grę naszych marzeń, postanowiliśmy zająć się 2D. Bawiliśmy się z serią Rayman, a teraz powracamy do prac przy Beyond Good and Evil 2. Mamy wciąż mnóstwo roboty, ale zaplecze techniczne jest gotowe, a nasz zespół fantastyczny!".
Ostatnie plotki mówią o tym, że Beyond Good & Evil trafi do sprzedaży w 2018 roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler