Beyond Good & Evil 2 - Michel Ancel wyjaśnia dlaczego przyszło nam tyle czekać

Zamiast kontynuacji Beyond Good & Evil, twórcy postawili na rozwój serii Rayman.

@ 20.10.2016, 13:21
pc, ps4, xbox one

Beyond Good & Evil 2 - Michel Ancel wyjaśnia dlaczego przyszło nam tyle czekać

Beyond Good & Evil 2 pozostawało w sferze plotek od kilku lat, ale dopiero przed dwoma tygodniami dowiedzieliśmy się, że Ubisoft postanowił wrócić do tworzenia tego projektu. Pytanie nasuwa się samo, skoro gra została zapowiedziana w 2008 roku, czemu tak długo przychodzi nam na nią czekać?

Odpowiedzi udzielił sam ojciec przygodowej serii, Michel Ancel, w jednym z wpisów na Instagramie. Producent zamieścił grafikę przedstawiającą głównych bohaterów marki, pochodzącą ze wspomnianego 2008 roku, wraz z wyjaśnieniem dlaczego nie postanowiono dokończyć kontynuacji Beyond Good & Evil przed ośmioma laty. Jak się okazuje, wizja i ambicja deweloperów przerosła dostępną wówczas technologię.

"Produkcja była grywalna w wielu prototypach. Wszystkie filmy przedstawiały rozgrywkę w czasie rzeczywistym, ale mieliśmy za dużo problemów technicznych. Chcieliśmy eksploracji planet, podróży kosmicznych, miast. Wszystko to miało znaleźć się w oryginalnym Beyond Good & Evil. Zamiast tworzyć grę naszych marzeń, postanowiliśmy zająć się 2D. Bawiliśmy się z serią Rayman, a teraz powracamy do prac przy Beyond Good and Evil 2. Mamy wciąż mnóstwo roboty, ale zaplecze techniczne jest gotowe, a nasz zespół fantastyczny!".

Ostatnie plotki mówią o tym, że Beyond Good & Evil trafi do sprzedaży w 2018 roku.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosUxon   @   19:55, 20.10.2016
Początkowo miałem na tę grę wywalone. Ale widząc starego, dobrego Pey'ja nie da się nie wzruszyć, a wspomnienia po prostu nie mogą nie wrócić. Niech ta gra przybywa jak najprędzej. Jedynka jest znakomita. Idealne dzieło dla ludzi, ceniących sobie nieszablonowość. Fantastyczna gra, zaskakujaca niemal na każdym kroku. Unikat.