Deus Ex: Rozłam Ludzkości - patch poprawiający poprawiający wsparcie DirectX 12 już w sieci

Deweloperzy Deus Ex: Rozłam Ludzkości udostępnili kolejną łatkę dla gry w wersji PC. Poprawiono całkiem sporo niedociągnięć.

@ 20.10.2016, 12:03
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - patch poprawiający poprawiający wsparcie DirectX 12 już w sieci

Deus Ex: Rozłam Ludzkości co wyśmienita gra akcji i całkiem nieźle dopracowany produkt. Mimo to wersja przeznaczona dla komputerów osobistych niestety cierpi ze względu na rozliczne niedociągnięcia. Aby je załatać twórcy udostępnili kolejnego patcha.

Jeśli wciąż gracie, pamiętajcie, że mamy dla Was darmowy poradnik do gry (wciąż aktualizowany), a także o tym, że łatka jest już dostępna do pobrania. Oznaczono ją numerkiem 1.9. Opracowując aktualizację deweloperzy skupili się przede wszystkim na lepszym wsparciu bibliotek DirectX 12, a także komputerów korzystających z kilku układów graficznych.

Poniżej znajdziecie najważniejsze poprawki, samą łatkę pobierzecie natomiast za sprawą usługi Steam.

  • Poprawiono prędkość poruszania się Jensena.
  • Talos Rucker nie pojawia się już dwukrotnie.
  • Wstęp AMD jest cichszy.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że kliknięcie na jakimś interaktywnym obiekcie sprawiało, iż Jensen wyciągał broń.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracze musieli zakładać nowe konto w Windows, aby odpalić grę.
  • Poprawiono błąd, sprawiający, że podczas wczytywania zapisu gra mogła się zawiesić.
  • Poprawiono funkcjonowanie SSAO, które powodowało artefakty.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że przycisk do otwierania Booster Packów nie był widoczny.
  • Poprawiono błąd z oknem wyboru dialogów.
  • Poprawiono wsparcie dla DirectX 12, dzięki czemu uzyskano większą stabilność działania gry, a także krótsze czasy wczytywania. Wyboru DirectX 12 da się wybrać w oknie launchera gry, albo w opcjach.

Eidos pragnie przypomnieć, że nie ma różnic w oprawie wizualnej oraz pod względem rozgrywki po włączeniu DirectX 12. Jeśli zatem macie problemy z funkcjonowaniem gry z zastosowaniem tych właśnie bibliotek, przełączcie się na poprzednie.

Twórcy podkreślają też, że Rozłam Ludzkości obecnie wykorzystuje wyłącznie jeden układ graficzny w DX12, ale poczyniono pewne zmiany, sprawiające, że działa ono lepiej na konfiguracjach wyposażonych w dodatkowe GPU.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?