DOOM - najnowsza aktualizacja wprowadza sieciowy Deathmatch
Bethesda dorzuca do gry wieloosobowy Deathmatch oraz sporą garstkę poprawek technicznych.
Od premiery najnowszego DOOMa minęły nieco ponad cztery miesiące, a gra doczekała się wczoraj premiery trzeciej już darmowej aktualizacji. Jak mówiono przy okazji wcześniejszych zapowiedzi, wypuszczona wczoraj łatka uzupełniła shooter Bethesdy o nowy tryb wieloosobowej rozgrywki, wprowadzając przy okazji kilka drobnych zmian oraz naprawiając parę rzucających się w oczy bugów.
Najważniejszą nowiną jest dodanie do warstwy mutliplayerowej trybu Deathmatch, który w klasyczny sposób pozwala toczyć pojedynki w systemie "każdy na każdego". Ciężko powiedzieć z jakiego powodu twórcy dopiero teraz zdecydowali się na dodanie do gry chyba najbardziej charakterystycznego dla kultowych arena shooterów sposobu rozgrywki. Nowy wariant zabawy nie należy więc być może do najbardziej wysublimowanych, ale z pewnością potrafi dostarczyć sporego zastrzyku latających flaków i adrenaliny. To jednak nie koniec zmian w trybie sieciowym gry - po zainstalowaniu łatki możliwe jest także tworzenie prywatnych pokojów i własnoręczne ustalanie zasad pojedynku.
Poza powyższymi nowinkami najnowsza aktualizacja zawiera jedynie poprawki wprowadzone do trybu kampanii dla samotnego gracza oraz kreatora plansz zwanego SnapMap. W wypadku tej pierwszej kategorii developerzy popracowali nieco nad utrudniającymi progresję błędami oraz drobnymi wpadkami technicznymi, podczas gdy SnapMap doczekał się poprawy stabilności działania oraz korekt dotyczących kilku szwankujących wcześniej funkcji.
Aby umilić graczom testowanie zmian, developerzy wprowadzili dodatkowo Double XP Weekend, podwajający zdobywane przez użytkowników punkty doświadczenia aż do 26 września. Pełna lista wprowadzonych zmian dostępna jest na oficjalnym forum Bethesdy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler