Resident Evil VII: Biohazard - Capcom prezentuje nowy silnik graficzny i animację bohaterów

Podczas konferencji prasowej na imprezie CEDEC 2016 przedstawiciele firmy Capcom zaprezentowali technologiczną stronę Resident Evil VII: Biohazard.

@ 28.08.2016, 15:49
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps4, xbox one

Resident Evil VII: Biohazard - Capcom prezentuje nowy silnik graficzny i animację bohaterów

Twórcy Resident Evil VII: Biohazard zdecydowali się odświeżyć wizerunek całej serii i zresetować ją pod względem rozgrywki. Potrzebny im był do tego nie tylko świetny koncept na nową grę, ale również odpowiednio zaawansowany silnik graficzny.

W sieci pojawiły się nowe materiały wideo przedstawiające postępy poczynione przy produkcji tytułu. Opublikowano je z okazji imprezy branżowej CEDEC 2016, na której pojawili się wysłannicy żółto-niebieskich, celem promowania swojego najnowszego przedsięwzięcia. Poniżej możecie zobaczyć aż cztery filmiki przedstawiające nową technologię, z której korzystają specjaliści z firmy Capcom.

Mowa tutaj o fotogrametrii, czyli technice zajmującej się odtwarzaniem kształtów, rozmiarów i wzajemnego położenia obiektów na podstawie zdjęć. Japończycy nie są pierwszymi, którzy stosują to rozwiązanie w branży gier wideo, ale po raz pierwszy użytkują je w swojej grze. Efekty możecie zobaczyć poniżej, tak na podstawie ciała bohaterów, jak również przedmiotów z wirtualnego świata.

Resident Evil VII: Biohazard pojawi się na rynku 24 stycznia 2017 roku na PC, Xboksie One oraz PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   18:17, 28.08.2016
Wszystko fajne, ale trailer z gamescom i opis ESRB powodują, że coraz bardziej przypomina mi to klon Outlast niż Resident Evil. Jak na razie jedyne znajome rzeczy to tytuł oraz ujawniona obecność roślinek leczniczych Dumny Gra ma być według zapowiedzi straszna, ale chyba i tak zabraknie klimatu znanego z początków serii.
0 kudoskrzywy_banen   @   20:49, 28.08.2016
Resident Evil 4 też był mocno różny niż pierwsze odsłony, nie przekreślałbym więc "siódemki" tylko dla tego że próbuje czegoś nowego dla serii.
0 kudosremik1976   @   21:16, 28.08.2016
Jeżeli seria szuka czegoś nowego to niech nie wozi się na starym, bo to zawsze się źle kończy.
0 kudoskrzywy_banen   @   21:43, 28.08.2016
Cytat: remik1976
Jeżeli seria szuka czegoś nowego to niech nie wozi się na starym, bo to zawsze się źle kończy.

Na czym to wożenie się RE VII polega? No i, nie zawsze źle się to kończy.
0 kudosLucas-AT   @   23:23, 28.08.2016
Capcom wreszcie postanowiło opracować nowe animacje. Còż to się stało. Te z czasòw PS2, używane do tej pory, jeszcze trzymały się dobrze.
0 kudosremik1976   @   23:50, 28.08.2016
Cytat: krzywy_banen
Na czym to wożenie się RE VII polega? No i, nie zawsze źle się to kończy.


Polega to na tym co zawsze czyli na powrocie do korzeni i w przypadku tej serii zawsze to kończyło się źle.
0 kudosFox46   @   10:00, 29.08.2016
Remik bo nie jest to powrót takiego jakiego każdy oczekiwał. To jest "powrót do Korzeni" według twórcy, a nie według graczy.
To że zaciągają pomysł od Outlast też mi się nie widzi dla nowego residenta, nie tędy droga. RE Remake sprzedał się w nakładzie 1,3 miliona zaś zero przekroczyło 1 milion. Więc starzy wyjadacze dalej chcieli by tego typu rozgrywki, ja się najbardziej boję o Remake dwójki, bo jak to spierniczą to już będzie czysta profanacja.
Dodaj Odpowiedź