Resident Evil VII: Biohazard - Capcom prezentuje nowy silnik graficzny i animację bohaterów
Podczas konferencji prasowej na imprezie CEDEC 2016 przedstawiciele firmy Capcom zaprezentowali technologiczną stronę Resident Evil VII: Biohazard.
Twórcy Resident Evil VII: Biohazard zdecydowali się odświeżyć wizerunek całej serii i zresetować ją pod względem rozgrywki. Potrzebny im był do tego nie tylko świetny koncept na nową grę, ale również odpowiednio zaawansowany silnik graficzny.
W sieci pojawiły się nowe materiały wideo przedstawiające postępy poczynione przy produkcji tytułu. Opublikowano je z okazji imprezy branżowej CEDEC 2016, na której pojawili się wysłannicy żółto-niebieskich, celem promowania swojego najnowszego przedsięwzięcia. Poniżej możecie zobaczyć aż cztery filmiki przedstawiające nową technologię, z której korzystają specjaliści z firmy Capcom.
Mowa tutaj o fotogrametrii, czyli technice zajmującej się odtwarzaniem kształtów, rozmiarów i wzajemnego położenia obiektów na podstawie zdjęć. Japończycy nie są pierwszymi, którzy stosują to rozwiązanie w branży gier wideo, ale po raz pierwszy użytkują je w swojej grze. Efekty możecie zobaczyć poniżej, tak na podstawie ciała bohaterów, jak również przedmiotów z wirtualnego świata.
Resident Evil VII: Biohazard pojawi się na rynku 24 stycznia 2017 roku na PC, Xboksie One oraz PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler