Deus Ex: Rozłam Ludzkości - brak wsparcia dla DX 12 w dniu premiery

Najnowsze biblioteki DirectX nie zostaną wykorzystane w dniu premiery.

@ 18.08.2016, 07:40
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - brak wsparcia dla DX 12 w dniu premiery

Studio Eidos Montreal poinformowało, że Deus Ex: Rozłam Ludzkości nie zaoferuje wsparcia dla DirectX 12 w dniu premiery gry na PC. Poprzednio wspominano bowiem, że gra skorzysta z dobrodziejstw "dwunastki".

"W nawiązaniu do naszego wcześniejszego ogłoszenia, Deus Ex: rozłam Ludzkości, debiutujący 23 sierpnia, niestety nie będzie wspierać DirectX 12 w dniu premiery. Musimy dopracować jeszcze kilka rzeczy i poczynić kroki ku optymalizacji dla DirectX 12, dlatego potrzebujemy więcej czasu na dostarczenie odpowiednich doświadczeń. Nasz zespół ciężko pracuje by dopiąć wszystko na ostatni guzik, więc przypuszczamy, że wsparcie dla DirectX 12 zostanie dodane 5 września!" - brzmi oficjalna notka.

Wieść ta może zmartwić głównie posiadaczy najnowszych kart, takich jak rodzina GTX 10x0 od NVIDIA czy Radonów RX 470, RX 480, jak również starszych R9 390X, R9 390 czy R9 Fury / FuryX. Z drugiej jednak strony, gra nie ma kosmicznych wymagań sprzętowych, więc również w DirectX 11 powinna przyzwoicie śmigać.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?