Porównanie graficzne F1 2016 z F1 2015
Film ukazujący to, jak Codemasters wykorzystało czas od premiery poprzedniej odsłony F1.
Firma Codemasters od wielu miesięcy pracuje nad F1 2016 w oparciu o nowy silnik graficzny, przygotowany pod PlayStation 4 i Xboksa One. Tytuł wygląda nieźle, naprawdę nowocześnie i efektownie, ale należy w tym miejscu zadać sobie pytanie: jak bardzo różni się od zeszłorocznej edycji?
Różni się i to bardzo, ale dostrzegą to tylko osoby bardzo zaznajomione z tym wyścigowym cyklem i ceniące dobrą oprawę graficzną w grach wideo. Przedstawiciele Codies twierdzą, że bolidy i ich kokpity są teraz projektowane oddzielnie i dodatkowo z rekordowej ilości wielokątów. Ekipa pracowała bardzo długo nad tym, aby pojazdy nie tylko świetnie się prezentowały, ale również były interaktywne z otoczeniem oraz warunkami podczas jazdy. Dlatego opracowano system ścierania się opon dla każdej z osobna, model uginania się zawieszenia dla każdego z kół, jak również rozbudowany system zniszczeń, szczególnie karoserii.
Ekipa Team VVV przygotowała świetny materiał zestawiający ze sobą zeszłoroczną odsłonę F1 oraz F1 2016, dzięki czemu gracze mogą sobie porównać, która wygląda lepiej i sprawdzić, jaki postęp poczyniono na przestrzeni ostatnich miesięcy.
Tytuł pojawi się na PlayStation 4, Xboksie One oraz komputerach osobistych już 19 sierpnia.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler