Gears of War 4 na PC zaoferuje wiele ustawień
Deweloperzy chwalą się, że podstawą dla nich jest optymalizacja oraz rozbudowane ustawienia graficzne.
Premiera Gears of War 4 na PC oraz Xboksie One zaplanowana została na dzień 11 października bieżącego roku. Gracze sparzeni wielokrotnie przez kiepskie porty konsolowych tytułów z niedowierzaniem zerkają na to, co przygotowuje studio The Coalition. Jego przedstawiciel jednak uspokaja. Deweloper podchodzi do tematu konwersji bardzo poważnie.
Głos w sprawie zabrał techniczny dyrektor tytułu, Mike Rayner. Rozmawiał on z ekipą Digital Foundry, zdradzając iż optymalizacja oraz możliwości dostosowania zabawy są dla inżynierów oraz programistów priorytetem. Gracze, którzy zdecydują się na wersję PC będą w stanie dopasować bardzo wiele różnych ustawień. Obecnie jest ich podobno aż 28.
"Dzisiaj mamy 28 różnych ustawień i zastanawiamy się nad tym, co jeszcze dodać, aby ludzie mieli pełną kontrolę", powiedział Rayner. "Prócz obmyślania ustawień, poświęcamy czas na to, aby konkretne opcje miały wpływ na GPU/CPU/VRAM aby była jasna korelacja pomiędzy zmianą oraz płynnością działania gry".
Jak czytamy dalej, twórcy chcą wesprzeć wiele "sensownych" rozdzielczości, a wśród nich znajdą się także standardy ultra-wide oraz 4K. Dla najbardziej wybrednych graczy przygotowano nawet tekstury 4K na wybranych elementach wystroju, specjalny benchmark, pozwalający idealnie dopasować działanie gry do posiadanej maszyny oraz opcję mapowania przycisków klawiatury i myszki, co ułatwi sterowanie.
Zapowiada się nieźle. Trzymajmy zatem kciuki, aby na obietnicach się nie skończyło.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler