Microsoft twierdzi, że Crackdown 3 w tym roku był niepotrzebny

Firma uważa, że ma wystarczająco mocny zestaw gier na 2016 rok, kolejna nie jest potrzebna.

@ 15.07.2016, 11:01
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, xbox one

Microsoft twierdzi, że Crackdown 3 w tym roku był niepotrzebny

Premiera Crackdown 3 miała się odbyć pierwotnie w roku bieżącym. W zeszłym miesiącu, podczas targów E3 2016 ujawniono jednak, że debiut projektu został opóźniony i nastąpi dopiero w roku 2017. Teraz szef marketingu giganta z Redmond, Aaron Greenberg, wyjaśnia decyzję swojej firmy.

"Nie potrzebujemy tej gry w tym roku", powiedział. "Mamy RecoRe, Forza Horizon 3, Gears of War 4, Dead Rising 4 - a to tylko projekty, które my wydajemy, są jeszcze tytuły zewnętrznych wydawców. Mamy świetną współpracę z EA, dotyczącą Madden oraz Battlefield".

Greenberg podkreślił również, że Microsoft chciał nieco oddzielić premiery poszczególnych tytułów i dlatego zdecydowano się część projektów wydać w roku bieżącym, a część przerzucić na kolejny.

"Dokładnie przemyśleliśmy premiery naszych tytułów na kolejny rok; nie upychamy wszystkich w [sezon świąteczny]. Dajemy ludziom czas na ogrywanie gier; chcemy by mieli czas i pieniądze na to, aby zakupić kolejną grę. Kiedy patrzyliśmy na ten [święta 2016] przedział czasu, nie potrzebowaliśmy kolejnej dużej gry AAA, zdecydowaliśmy się dać ekipie czas i opublikować to w przyszłym roku".

Co ciekawe, nie tylko plan wydawniczy wchodził w grę. Jak się bowiem okazało, deweloperzy nie byli do końca usatysfakcjonowani tym, co udało im się przygotować. Potwierdził to Dave Jones, kreatywny dyrektor Reagent Games, studia odpowiedzialnego za przedsięwzięcie, w okolicy targów E3 2016.

"Crackdown 3 to gra przyszłości, z trybem rozgrywek wieloosobowych, który zdefiniuje na nowo co to znaczy grać w gry, a podczas gdy kontynuujemy prace zdaliśmy sobie sprawę, że pierwotna data premiery tytułu, ustalona na tegoroczne lato, biorąc pod uwagę wielkość oraz jakość gry, stanowiłaby wyzwanie. Naszym priorytetem jest danie graczom doświadczenia, którego wcześniej nie widzieli, na skalę, która wydawała im się niemożliwa - ciśnięcie w pierwotny dzień debiutu wpłynęłoby negatywnie na nasze założenia".

Jak widać, wszystko dobrze się skończyło. Premierę Crackdown 3 przesunięto na rok 2017, a w związku z tym możemy liczyć na projekt o jakości, jaką wymarzyli sobie deweloperzy. Ponadto zdążymy ograć wszystko inne i zebrać kasę na zakup tytułu. Dostępny będzie on na PC oraz Xboksie One - w ramach inicjatywy Play Anywhere.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?