Watch_Dogs 2 da się przejść bez zabijania kogokolwiek
Nie trzeba być mordercą by ukończyć główny wątek fabularny.
W rozmowie z PlayStation Blog, Danny Belanger, reżyser Watch_Dogs 2, wyjawił kilka szczegółów na temat gry. Jedną z bardziej interesujących wieści jest z pewnością fakt, że główny wątek będzie można przejść bez potrzeby likwidowania kogokolwiek.
"Gracze otrzymują możliwość grania według własnego stylu. W Watch_Dogs 2 możemy - nieoficjalnie - wyróżnić trzy style rozgrywki. Pierwszy z nich go 'combat hacker' - używający umiejętności hakerskich do likwidowania ludzi. Drugi to 'ghost hacker' - taka osoba używa swoich skilli do siania zamętu. Ostatni styl to 'trickster hacker' - ci z kolei mogą ukończyć całe misje bez potrzeby fizycznego bycia w miejscu ich wykonywania" - tłumaczy Belanger.
W przypadku ostatniego stylu gry, ważną rolę odegrają przede wszystkim drony, z których będziemy często korzystać w trakcie zabawy i z czasem ulepszać je o kolejne możliwości.
Jednocześnie twórca zapewnia, że style te nie są w żaden sposób wymuszone i równie dobrze możemy je mieszać.
"Nie chcemy wpływać na graczy, wmawiając im, jak mają grać. Macie dowolność w stylu rozgrywki" - dodaje.
Watch_Dogs 2 zadebiutuje 15 listopada. Platformami docelowymi są PC, PlayStation 4 i Xbox One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler