Bloodborne na Unreal Engine 4? Czemu nie

Dzieło From Software, a konkretnie Sen Tropiciela, przeniesione na Unreal Engine 4 przez... pracownika DICE.

@ 09.05.2016, 14:13
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
ps4

Bloodborne na Unreal Engine 4? Czemu nie

Niejaki Simon Barle, człowiek odpowiedzialny w Battlefield 4 i Battlefield: Hardline za przygotowanie elementów środowiska, postanowił pobawić się niemałymi możliwościami silnika Unreal Engine 4. Na tapetę wziął ekskluzywny tytuł z PlayStation 4, a zarazem jedną z najlepszych gier ubiegłego roku - Bloodborne.

Facet przeniósł lokację zwaną Sen Tropiciela z Bloodborne na wspomniany UE4, uzyskując tym samym zdumiewające rezultaty. W oczy rzucają się przede wszystkim wyższej jakości tekstury, mniej rozmazane od tych, jakie znamy z oryginału. Nieco gorzej wyglądają natomiast rośliny, które są najwyraźniej sztywnymi, nieruszającymi się makietami. W każdym razie, kawał dobrej i z pewnością satysfakcjonującej twórcę roboty.

Pierwsze dwa obrazki to bezpośrednie porównanie oryginału i przeróbki. Pozostałe screeny to już autorska wizja na Unreal Engine 4.

Przy okazji, jeśli nadal gracie w Bloodborne, koniecznie zerknijcie na nasz darmowy poradnik. Rozpisaliśmy w nim także jedyne rozszerzenie dla gry, The Old Hunters.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKreTsky   @   16:39, 09.05.2016
Oho już robią remastery na ps4.5.
0 kudosluki505   @   23:33, 09.05.2016
Cytat: KreTsky
Oho już robią remastery na ps4.5.


Od kiedy Dice robiło Bloodborne'a?
0 kudosMicMus123456789   @   14:45, 10.05.2016
UP: Raczej chodzi o ogólną ideę tej pracy.
0 kudoskehciu   @   08:51, 11.05.2016
Simon ma przerąbane. Już pracodawcy się pytają: "Czemu nie na naszym FrostBite3?"