Bloodborne na Unreal Engine 4? Czemu nie
Dzieło From Software, a konkretnie Sen Tropiciela, przeniesione na Unreal Engine 4 przez... pracownika DICE.
Niejaki Simon Barle, człowiek odpowiedzialny w Battlefield 4 i Battlefield: Hardline za przygotowanie elementów środowiska, postanowił pobawić się niemałymi możliwościami silnika Unreal Engine 4. Na tapetę wziął ekskluzywny tytuł z PlayStation 4, a zarazem jedną z najlepszych gier ubiegłego roku - Bloodborne.
Facet przeniósł lokację zwaną Sen Tropiciela z Bloodborne na wspomniany UE4, uzyskując tym samym zdumiewające rezultaty. W oczy rzucają się przede wszystkim wyższej jakości tekstury, mniej rozmazane od tych, jakie znamy z oryginału. Nieco gorzej wyglądają natomiast rośliny, które są najwyraźniej sztywnymi, nieruszającymi się makietami. W każdym razie, kawał dobrej i z pewnością satysfakcjonującej twórcę roboty.
Pierwsze dwa obrazki to bezpośrednie porównanie oryginału i przeróbki. Pozostałe screeny to już autorska wizja na Unreal Engine 4.
Przy okazji, jeśli nadal gracie w Bloodborne, koniecznie zerknijcie na nasz darmowy poradnik. Rozpisaliśmy w nim także jedyne rozszerzenie dla gry, The Old Hunters.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler