Gameplay z 1666: Amsterdam, gry od reżysera Assassin's Creed

Dziennikarz nagrał fragment prezentacji gry - możemy rzucić okiem na gameplay.

@ 30.04.2016, 15:56
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Gameplay z 1666: Amsterdam, gry od reżysera Assassin's Creed

Tajemnicze 1666: Amsterdam to gra, którą tworzył Patrice Desilets, reżyser pierwszych dwóch odsłon serii Assassin's Creed. Po zakończeniu przygody z asasyńską sagą, facet pracował w THQ, gdzie tworzył właśnie omawiany tytuł, ale gdy jego studio po upadku amerykańskiego wydawcy przejęła firma Ubisoft, Desilets został zwolniony.

Słuch o projekcie następnie zaginął, ale ostatnio temat wrócił na salony. Spekulowało się, że Ubisoft wznowiło prace nad grą, ale tymczasem wyszło na jaw, że prawa do marki, jak i samego kodu, powróciły w ręce jej ojca. Obecnie nie trwają prace nad rozwojem produkcji, ale zdaje się, że Patrice Desilets poszukuje wydawcy, który byłby w stanie zainwestować w tytuł i tym samym umożliwić jego powstanie.

Poniższe fragmenty gameplayu pochodzą z niedawnej prezentacji i zostały nagrane przez dziennikarza Brandona Sheffielda. Zaprezentowana tam rozgrywka pochodzi z wersji przeznaczonej na PlayStation 3 i Xboksa 360, bo na te platformy docelowo powstawało 1666: Amsterdam. Jak możemy wyczytać w opisie do nagrania, motywem samej gry jest "bycie gorszym, niż sam diabeł". Główny bohater posiada więc umiejętności kontroli szczurów czy też czarnych kocurów, najpewniej przy pomocy czarnej magii. Wygląda to trochę dziwnie i na pierwszy rzut oka raczej średnio ciekawie, ale gdyby autor otrzymał pokaźny budżet na dokończenie prac i mógł przenieść grę na obecne konsole, to kto wie co by z tego wyszło?

 

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   10:57, 01.05.2016
Mimo, że materiał jest słabej jakości to oglądając go czuło się, że ktoś od serii AC maczał przy grze palce. Trudno coś powiedzieć o samej grze, muzyka jest z lekka irytująca Dumny
0 kudosdabi132   @   13:23, 01.05.2016
Ja bym powiedział, że muzyka dodaje klimatu, tylko troszeczkę jest za głośna. Fajny pomysł ogólnie z kontrolowaniem kotów czy szczurów.
0 kudosgeass   @   14:37, 01.05.2016
Zbyt to pocięte i trudno wyciągać na temat tej rozgrywki jakiekolwiek wnioski. Po tych fragmentach powiem, że mnie nie powala to co zobaczyłem. Natomiast fajnie wiedzieć jak to mniej więcej wygląda. Teraz można czekać na jakiś obszerniejszy gameplay, który pokaże przebieg jakiejś szerszej misji. Bo rozumiem, że nie będzie się tam latało ptakiem i wyrywało oka czy z pomocą myszy zrzucało skrzynie na przypadkowych przechodniów tak o, bo można Dumny
0 kudosmrPack   @   12:57, 03.05.2016
Kamera podążająca za lecącym ptakiem przypomina trochę scenę z początku Fahrenheita Puszcza oko Poza tym widać, że styl walki i wygląd bohatera jest odrobinę zaczerpnięty z AC.
0 kudosTheCerbis   @   20:57, 03.05.2016
Jak na razie nie wiadomo o co chodzi, nieco dziwnie to wygląda ale może ma jakąś przyszłość z finansowaniem któregoś dużego wydawcy. Na pewno jest jeszcze dużo tu do roboty.
Dodaj Odpowiedź