Remedy pokazuje jak powstawały animacje do pierwszego Max Payne'a

Na jednym z paneli dyskusyjnych, zorganizowanych w Paryżu, Remedy Entertaiment pochwaliło się zakulisowym nagraniem z prac nad animacjami do pierwszej odsłony serii Max Payne.

@ 08.02.2016, 11:18
Łukasz "LuKaS77PL" Konieczny
pc, ps2, xbox

Remedy pokazuje jak powstawały animacje do pierwszego Max Payne'a

Legendarna, pierwsza odsłona Max Payne'a ukazała się w 2001 roku i jak na tamte czasy, zaoferowała przełom na kilku płaszczyznach. Dla fanów efektownych wymian ognia była ona prawdziwą gratką, dzięki mechanice spowolnienia czasu połączonej z widowiskowymi seriami wystrzałów, odpalanych podczas wyskoków rodem z Matrixa

Max Payne, nawet dzisiaj okazuje się produkcją nie tylko klimatyczną, ale także bardzo grywalną, a twórcy postanowili się podzielić materiałem wideo pokazujący przebieg procesu tworzenia elementów, które zostały zapamiętane na lata. W tamtym okresie, technologia motion-capture nie wchodziła w grę, więc deweloperzy musieli nagrać szereg materiałów z różnymi animacjami, by potem, podczas ręcznego ich obrabiania, posiadać coś, na czym można się wzorować.

Na filmiku możemy również zobaczyć młodszego Sama Lake'a z Remedy, który w pierwszych odsłonach gry użyczył facjaty głównemu bohaterowi. Po jednym z ujęć widać, iż wygląda on niczym niepodrabialny cosplayer Maxa.


Sprawdź także:
Max Payne

Max Payne

Premiera: 26 lipca 2001
PC, PS2, XBOX, GBA

Max Payne to gra akcji przedstawiona z perspektywy trzeciej osoby. Głównym bohaterem jest tytułowa postać - Max Payne - gliniarz z Nowego Jorku, któremu przyjdzie przejść...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?