Remedy pokazuje jak powstawały animacje do pierwszego Max Payne'a
Na jednym z paneli dyskusyjnych, zorganizowanych w Paryżu, Remedy Entertaiment pochwaliło się zakulisowym nagraniem z prac nad animacjami do pierwszej odsłony serii Max Payne.
Legendarna, pierwsza odsłona Max Payne'a ukazała się w 2001 roku i jak na tamte czasy, zaoferowała przełom na kilku płaszczyznach. Dla fanów efektownych wymian ognia była ona prawdziwą gratką, dzięki mechanice spowolnienia czasu połączonej z widowiskowymi seriami wystrzałów, odpalanych podczas wyskoków rodem z Matrixa.
Max Payne, nawet dzisiaj okazuje się produkcją nie tylko klimatyczną, ale także bardzo grywalną, a twórcy postanowili się podzielić materiałem wideo pokazujący przebieg procesu tworzenia elementów, które zostały zapamiętane na lata. W tamtym okresie, technologia motion-capture nie wchodziła w grę, więc deweloperzy musieli nagrać szereg materiałów z różnymi animacjami, by potem, podczas ręcznego ich obrabiania, posiadać coś, na czym można się wzorować.
Na filmiku możemy również zobaczyć młodszego Sama Lake'a z Remedy, który w pierwszych odsłonach gry użyczył facjaty głównemu bohaterowi. Po jednym z ujęć widać, iż wygląda on niczym niepodrabialny cosplayer Maxa.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler