Uncharted 4: Kres Złodzieja - poziomy w grze powalają wykonaniem, gdyż projektanci nie oszczędzają się nawet w weekendy

Uncharted 4: Kres Złodzieja jest na ostatniej prostej przed swoim rynkowym debiutem, lecz dla twórców nie oznacza to sielanki. Spędzają oni nawet długie godziny podczas weekendów, aby osiągnąć najwyższą jakość.

@ 08.02.2016, 11:10
Łukasz "LuKaS77PL" Konieczny
ps4

Uncharted 4: Kres Złodzieja - poziomy w grze powalają wykonaniem, gdyż projektanci nie oszczędzają się nawet w weekendy

Czwarta odsłona Uncharted jest jedną z najbardziej wyczekiwanych produkcji, przez posiadaczy konsoli PlayStation 4, więc nie powinien dziwić fakt, iż twórcy, czas który z reguły powinni przeznaczyć na odpoczynek, spędzają przy dopieszczaniu każdej płaszczyzny tytułu.

Osoby obserwujące profile członków ekipy Naughty Dog w serwisie Twitter, w miniony weekend mogły zauważyć, że niektórzy z nich publikowali wpisy, których treść sugerowała, iż w sobotę nie ma odpoczynku i trzeba wybrać się do pracy nad ostatnią odsłoną przygód Nathana Drake'a. Takie posty wrzucali m.in główny projektant, Emilia Schatz, oraz projektant poziomów dla trybu wieloosobowego, David Ballard.

Spędzanie intensywnych godzin przy produkcji danego tytułu, czyli tzw. crunch, to zjawisko całkiem normalne w branży gier, zwłaszcza podczas pracy nad grami pokroju Uncharted. Warto również wspomnieć, iż to właśnie okres najbliższy premierze, czyli taki, który z pozoru wydaje się czasem spokojnym i przeznaczonym na ostatnie poprawki, jest tak naprawdę najbardziej intensywny i czasochłonny dla deweloperów.

Miło zaobserwować, iż Naughty Dog nie zwalnia tempa i poświęca każdą chwilę, aby osiągnąć powalający efekt. O tym, czy się to uda przekonają się użytkownicy PlayStation 4 w dniu 27 kwietnia.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   21:01, 08.02.2016
Pracują pełną parą, a to może tylko zwiastować kolejną świetną produkcję Naughty Dog Szczęśliwy
0 kudosKreTsky   @   15:38, 09.02.2016
W kwietniu będzie co robić.