Xbox i PlayStation niczym Romeo i Julia
Humory nie opuszczają marketingowców Microsoftu.
Jakiś czas temu, a dokładniej tuż po październikowych targach Warsaw Games Week, w sieci pojawiło się zdjęcie, pokazujące konwersację dziewczyny obsługującej stanowisko Xboksa z chłopakiem, pełniącym tę samą funkcję po drugiej stronie barykady, czyli na wystawie PlayStation. Fotka pochodzi oczywiście ze wspomnianej imprezy, z której przygotowałem dla Was swego czasu relację.
Internauci szybko podchwycili temat, przyrównując pracowników Sony i Microsoftu do szekspirowskiej pary - Romeo i Julii. Temat nagle powrócił niczym bumerang, bo zdjęcie tej dwójki na swojego Twittera wrzucił Dave Hinkle, community manager z 2K Games. Marketingowcy z Microsoftu (oficjalnego profilu, nie polskiego) szybko zareagowali, przygotowując specjalną grafikę.
Nawiązuje ona oczywiście do odwiecznej wojny Xbox vs PlayStation, tym razem przedstawionej jednak w zdecydowanie fajniejszym świetle. Obrazek prezentuje wspomnianą parę, tylko w nieco bardziej "przyjacielskim" objęciu, zaś dopisek głosi - "jeśli tym dwóm może się udać, jest dla nas nadzieja". Nieco niżej widać zaś charakterystyczną grafikę odblokowanego osiągnięcia - "Miłość nie rozróżnia konsol".
Cóż, fajna historyjka z polskim akcentem. Ciekawe, co na to Sony.
For never was a story of more woe than this of Juliet and her Romeo. pic.twitter.com/Uc1bvtOxnZ
— Dave Hinkle (@davehinkle) luty 3, 2016
@davehinkle Best of both worlds. #Xbox #PlayStation pic.twitter.com/hp7l9MJf9U
— Xbox (@Xbox) luty 4, 2016
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler