Scalebound – prace nad projektem trwały długie lata, a w tym czasie skasowano dwa prototypy

Scalebound, gra akcji z elementami RPG, będąca tytułem ekskluzywnym dla konsoli Xbox One, powstawała przez niemal dekadę.

@ 01.10.2015, 16:59
xbox one

Scalebound – prace nad projektem trwały długie lata, a w tym czasie skasowano dwa prototypy

Scalebound, gra akcji z elementami RPG, będąca tytułem ekskluzywnym dla konsoli Xbox One, powstawała przez niemal dekadę. Projekt japońskiego Platinum Games, twórców takich tytułów, jak Bayonetta czy Metal Gear Rising: Revengeance, został powołany do życia w 2006 roku i od tamtego czasu jego wizja kilkakrotnie ulegała zmianie. Deweloperzy zdążyli nawet dwukrotnie skasować wypracowane prototypy.

Dynamiczny action RPG, Scalebound, mający ukazać się w 2016 roku na konsoli Xbox One, powstaje prawie dziesięć lat i zanim twórcy uformowali ostateczną wizję tytułu skasowali jego dwa prototypy. Rąbka tajemnicy ujawniła osoba, stojąca na czele ekipy odpowiedzialnej za grę, czyli Hideki Kamiya. Poniżej znajdziecie fragmenty jego wypowiedzi.

"Początkowo Scalebound miało być produkcją dedykowaną konsoli Wii, w której gracz, przy pomocy kontrolera ruchowego, mógłby wydawać polecenia dinozaurom. Posiadaliśmy nad nimi kontrolę i nakazywaliśmy im robienie różnych fajnych rzeczy. Po wydaniu Bayonetty rozpoczęliśmy prace nad prototypem" - wyjawia Kamiya.

"Pierwszą zmianą, na którą się zdecydowałem było przerobienie projektu na grę o smokach. Porzuciliśmy więc temat dinozaurów, lecz znowu przez to nasza główna postać wydawała się zbyt słaba, gdyż była nią mała dziewczynka, która egzystowała ze wspomnianymi smokami" - dodaje.

Kamiya wspomina również, że w pewnym momencie zapragnął, aby w grze pojawiły się miecze, a rdzeń rozgrywki bazował na dynamicznej akcji. Tak oto Scalebound zyskało swój ostateczny kształt. Jeśli zaś chodzi o głównego bohatera, młodzieńca o imieniu Drew, już raczej nie można go nazwać słabą postacią.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   18:38, 01.10.2015
Coś mi mówi, że wcześniejsze prototypy nie zrobiły by takiego zamieszania jak ostateczna wersja. Dobrze, że eksperymentowali Dumny
0 kudosDawidci   @   18:44, 01.10.2015
Prawidłowo, że szukali czegoś co ma to coś. Szczęśliwy Jak na razie jestem mocno zaciekawiony ich produkcją, oby się okazała być warta zagrania. Szczęśliwy
0 kudosTheCerbis   @   20:33, 01.10.2015
Mnie akurat nie przekonuje. Widać że to japońszczyzna. Ale pomysł z dziewczynką był moim zdaniem lepszy, przynajmniej coś innego.

@Dawid, a masz XONE? Uśmiech
0 kudosDawidci   @   21:01, 01.10.2015
Nie mam XONE, ale na pewno gdzieś dadzą do przetestowania. Szczęśliwy Poza tym mówiłem bardziej ogólnie. Szczęśliwy
0 kudosKreTsky   @   22:50, 01.10.2015
Zapowiada sie calkiem przyzwoicie, ciekawie tez moze byc w co-opie. Dobrze, ze robia jakies swieze exy.
Dodaj Odpowiedź