Bloodborne było, według Sony, bardzo ryzykownym projektem

Bloodborne to, bez wątpienia, jeden z najbardziej wyróżniających się tytułów bieżącego roku. Studio From Software postanowiło nieco odpocząć od serii Souls, a dzięki temu fani hardcorowych erpegów otrzymali produkcję o mrocznym klimacie i nietypowej stylistyce.

@ 01.10.2015, 15:20
ps4

Bloodborne było, według Sony, bardzo ryzykownym projektem

Bloodborne to, bez wątpienia, jeden z najbardziej wyróżniających się tytułów bieżącego roku. Studio From Software postanowiło nieco odpocząć od serii Souls, a dzięki temu fani hardcorowych erpegów otrzymali produkcję o mrocznym klimacie i nietypowej stylistyce. Mimo tego, Shuhei Yoshida z PlayStation Worldwide Studios, twierdzi że projekt był bardzo ryzykowny i dlatego dobrze się złożyło, że deweloperzy ściśle współpracowali z jego firmą.

Szef PlayStation, Shuhei Yoshida podczas rozmowy z serwisem Eurogamer odniósł się do współpracy Sony i studia From Software przy produkcji Bloodborne. Według Japończyka, postawienie na tę grę w tak wczesnym cyklu życiowym PlayStation 4 było bardzo ryzykowne i gdyby Sony nie zaangażowało się w całe przedsięwzięcie, twórcom trudno byłoby usprawiedliwić podjęcie się takiego projektu.

Yoshida odniósł się również do osoby Hidetaki Miyazaki'ego, ojca serii Souls oraz omawianego Bloodborne:

"Studio wpiera również wizję Pana Miyazaki'ego, a to oznacza, że czasami może on chcieć czegoś, co będzie bardzo ryzykowne dla zespołu – w takim przypadku może on mieć szansę współpracy z nami, tak jak właśnie w przypadku Bloodborne. Był to naprawdę ogromny wysiłek i współpracowaliśmy bardzo blisko. Mamy świetne relacje, które są jedyne w swoim rodzaju, z racji tego iż From Software jest zarówno deweloperem jak i wydawcą".

Na pytanie odnośnie przyszłej kolaboracji dwóch firm, Japończyk odpowiedział "Zdecydowanie tak". Cytowane wypowiedzi pochodzą z rozmowy, która odbyła się podczas imprezy EGX 2015 w Wielkiej Brytanii, gdzie Shuhei Yoshida był gościem podczas świętowania dwudziestej rocznicy debiutu PlayStation 1 na tamtejszym rynku.

Sprawdź także:
Bloodborne

Bloodborne

Premiera: 24 marca 2015
PS4

Bloodborne to kolejna produkcja stworzona przez zespół From Software, znany m.in. z serii wymagających gier RPG akcji - Souls. W pracach nad tytułem uczestniczył Hidetaka...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoslukas94mos   @   17:23, 01.10.2015
Gry takie jak DS czy Bloodborne to według mnie są nudne... a konkretniej to nudne jest to że chodzi sie i zdobywa te dusze po to żeby kupić sobie EQ czy sie wzmocnić, to jest moja opinia ale grając w to to opierało sie to na farmieniu tych dusz po to żeby później łatwo iść dalej i zabijać na hita. Co prawda długo w to nie grałem ale znudziła sie i tyle.
0 kudosDawidci   @   18:18, 01.10.2015
Na hita... dobre sobie. Chciałbym mając najlepsze EQ niszczyć wszystko wkoło niczym za dotknięciem różdżki w Dark Souls. Szczęśliwy Chociaż nie... ta gra nie ma być łatwa.
0 kudosKreTsky   @   21:32, 01.10.2015
Ryzykowne raczej nie było skoro wszystkie DSy zagrały. Ja bym to obstawil jako pewniaka.
0 kudosDaffodil   @   22:29, 01.10.2015
Cytat: Dawidci
Chciałbym mając najlepsze EQ niszczyć wszystko wkoło niczym za dotknięciem różdżki w Dark Souls. Chociaż nie... ta gra nie ma być łatwa.
Zestaw Black Knighta, szczególnie broń maksymalnie ulepszona, sporo siły i jedziesz praktycznie wszystko. :v Nawet na NG+. Chodzi o Dark Souls 1.
0 kudosDawidci   @   22:37, 01.10.2015
Eee, nie wiedziałem tego. No to skoro za łatwo, to na NG+++++++++++ nie będzie już tak przyjemnie... czy nie? Przeszedłem tylko raz, podobało mi się, ponieważ przy tym podejściu musiałem się naprawdę postarać. Chciałem zagrać jeszcze raz, ale czas mi na to nie pozwolił, może wtedy bym zmienił zdanie, choć nie sądzę.
Ryzykowny? Aż tak dużo nie zmienili, żeby uważać Bloodborne za coś innowacyjnego, co niekoniecznie się przyjmie.
0 kudosDaffodil   @   22:43, 01.10.2015
Cytat: Dawidci
Eee, nie wiedziałem tego.
Cóż, są lepsze opcje niż zestaw Black Knighta. Zestaw Havela jest lepszy, ale o wiele cięższy. Jak masz to na sobie, to raczej nic cię nie ruszy. Do tego zestawu jest Dragon Tooth, który po maksymalnym ulepszeniu z bossami większego problemu nie ma.
Cytat: Dawidci
No to skoro za łatwo, to na NG nie będzie już tak przyjemnie... czy nie?
To zależy już od twoich własnych umiejętności. Dumny
0 kudosDawidci   @   22:52, 01.10.2015
Zakładałem to co znalazłem, byleby dało się w tym szybko uciec od obrażeń i grzmotnąć z siekiery. Szczęśliwy
0 kudosDaffodil   @   23:00, 01.10.2015
Można było uniknąć obrażeń, a można było wziąć to wszystko na tarczę. :v Co kto woli. Zazwyczaj udawało m się unikać ataków bez fikołków i skoków w bok.
0 kudosDawidci   @   23:07, 01.10.2015
Tarcze to zło jak dla mnie w Dark Souls. Szczęśliwy
Dodaj Odpowiedź