Fatality! Mortal Kombat X nie ukaże się na PlayStation 3 i Xboksie 360!

Po trzykrotnej zmianie daty premiery, Mortal Kombat X finalnie przegrał walkę z możliwościami konsol ubiegłej generacji.

@ 29.08.2015, 09:22
ps3, xbox 360

Fatality! Mortal Kombat X nie ukaże się na PlayStation 3 i Xboksie 360!

Po trzykrotnej zmianie daty premiery, Mortal Kombat X finalnie przegrał walkę z możliwościami konsol ubiegłej generacji. Wydawca tytułu, Warner Bros. Interactive, poinformował, że projekt tworzony pod pieczą ekipy High Voltage Software został oficjalnie anulowany.

Każdy, kto złożył przedpremierowe zamówienie edycji gry na PlayStation 3, bądź Xboksa 360, powinien w trybie natychmiastowym zgłosić się do swojego sprzedawcy, w celu pełnego zwrotu pieniędzy. Pierwotnie Mortal Kombat X w wersji na siódmą generację urządzeń miało trafić na półki sklepowe w kwietniu, następnie datę wypuszczenia portu przełożono na tegoroczne lato, później zaś na nadchodzącą jesień. Teraz wiadomo, że spora część graczy obejdzie się ze smakiem.

"Po miesiącach pracy, Warner Bros. Interactive Entertainment doszło do godnego pożałowania wniosku, że nie możemy wypuścić gry Mortal Kombat X w edycji na PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Proszę wiedzcie, że nasze zespoły pilnie pracowały, aby sprostać standardom nadanym przez wersję na nową generację konsol. Nie byliśmy w stanie uzyskać oczekiwanej od serii Mortal Kombat jakości na PlayStation 3 i Xboksie 360 i bardzo nam przykro, że nie jesteśmy w stanie dostarczyć tych produktów" - poinformowano.

Naszą recenzję najnowszej odsłony smoczego cyklu znajdziecie tutaj - w fantastycznej publikacji Mateusza.

Sprawdź także:
Mortal Kombat X

Mortal Kombat X

Premiera: 14 kwietnia 2015
PS4, XBOX ONE, PC, PS3, XBOX 360, MOB

Mortal Kombat X to kolejna odsłona jednej z najpopularniejszych serii bijatyk. Za tytuł odpowiedzialny jest zespół NetherRealm, dowodzony przez "ojca" marki - Eda Boona.R...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   09:45, 29.08.2015
Taaa , każda wymówka jest dobra wystarczy ze dali by taki poziom graficzny jak w MK9 i było by dobrze.
0 kudosSadzio   @   11:26, 29.08.2015
Cytat: Fox46
Taaa , każda wymówka jest dobra wystarczy ze dali by taki poziom graficzny jak w MK9 i było by dobrze.

I dobrze. Wystarczy tego technicznego wstrzymywania się z produkcjami na nowe konsole przez wzgląd na konieczność dostosowania tytułów na starszy sprzęt. Pora, żeby tamta generacja sobie odeszła do zasłużonego lamusa, a PS4/XO w końcu przestały być remaster-genami i zaczęły być next-genami z prawdziwego zdarzenia.
0 kudosFox46   @   11:55, 29.08.2015
Cytat: Sadzio
Cytat: Fox46
Taaa , każda wymówka jest dobra wystarczy ze dali by taki poziom graficzny jak w MK9 i było by dobrze.

I dobrze. Wystarczy tego technicznego wstrzymywania się z produkcjami na nowe konsole przez wzgląd na konieczność dostosowania tytułów na starszy sprzęt. Pora, żeby tamta generacja sobie odeszła do zasłużonego lamusa, a PS4/XO w końcu przestały być remaster-genami i zaczęły być next-genami z prawdziwego zdarzenia.

Ty chyba naprawdę nie wiesz co piszesz, od roku stare konsole nie wstrzymują nowej generacji, Baaa to XO i PS4 wstrzymywało właśnie na X360 i PS3 aby nowe maszynki pokazywał swoją "Next-genowość". Zobacz sobie jak wyglądał chociażby Thief na Unreal Engine 3 który z pewnością nie wykorzystywał pełnego potencjału X360 i PS3 właśnie na rzecz XO i PS4. Podobnie z Watch Dogsami i wieloma innymi grami.

Co do reszty twojej wypowiedzi, tak się nie robi. Dając nadzieję graczom że wyjdzie, a potem się rozmyślają. Inne firmy potrafiły za wczasu poinformować ze dana gra nie pojawi się na starą generację i to przed samą premierą, przykłady prosto z brzegu Dying Light,Hellride,Mad Max i kilka innych gier.
Nie było by halo gdyby tak nie nęcili z wersją na X360/PS3 i nie robili nadziei graczom którzy tak na nią wyczekują. Mogli w Maju poinformować że rezygnują i tyle, wniosek jest po prostu taki że obawiali się iż na starą generację gra się sprzeda lepiej niż na nową.
0 kudosSadzio   @   13:00, 29.08.2015
Sorry, ale większych bredni dawno nie czytałem... skoro PS3/X360 mają tyle niewykorzystanego potencjału, to niby po co produkowali kolejne konsole ;) Nie dojdziemy raczej do porozumienia, więc zostańmy przy tym, że Ty masz swoją opinię, a ja swoją.
0 kudosTheCerbis   @   13:27, 29.08.2015
Fox niestety czasem tak pisze, musisz się przyzwyczaić. : >
0 kudosDawidci   @   13:31, 29.08.2015
Takie życie. Szczęśliwy To oczywiste, że będą odchodzić od siódmej generacji, więc i tu bez zaskoczenia. Szczęśliwy
0 kudosLucas-AT   @   14:29, 29.08.2015
Akurat w tym momencie Fox ma rację. W pewnym sensie to nowa generacja ogranicza starą, bo grom na PS3 i X360 nie poświęca się już dużej uwagi, skupiając całe siły na PS4 i X1. Wówczas past geny otrzymują porty zrobione na odwal się, daleko nie szukając Watch Dogs, Forza Horizon 2 na X360, Śródziemie, Battlefield 4 czy The Crew. Żadna z tych gier nie wykorzystuje całego potencjału past genów. Zakładając, że PS4 i X1 by nie powstały, każda z nich lepiej wyglądałaby lepiej, bo dla bo na rynku to nadal PS3 i X360 byłyby głównymi maszynkami. Oczywiście są wyjątki jak MGS5 i Alien Isolation, ale to mniejszość.

W poprzedniej generacji sytuacja wyglądała identycznie - wystarczy sobie przypomnieć Most Wanted na PS2, które wyglądało gorzej od Undergrounda 2.

Na wykresie łatwo by to było przedstawić - od początku generacji krzywa wykorzystania potencjalu idzie w górę, a gdy na rynku pojawiają się nowe konsole, ta krzywa spada. Punktem szczytowym na wykresie siódmej generacji są The Last of Us, GTA V, Batman Arkham City i kilka innych gier.

A dlaczego stara generacja nie ogranicza już nowej? Bo od dawna to najpierw robi się grę pod nowy sprzęt, a potem szuka sposobu na jej przeniesienie na stary sprzęt, nie odwrotnie.
0 kudosTheCerbis   @   14:51, 29.08.2015
A nowa generacja ogranicza PCty. : >
0 kudosFox46   @   16:42, 29.08.2015
Cytat: Sadzio
Sorry, ale większych bredni dawno nie czytałem... skoro PS3/X360 mają tyle niewykorzystanego potencjału, to niby po co produkowali kolejne konsole ;) Nie dojdziemy raczej do porozumienia, więc zostańmy przy tym, że Ty masz swoją opinię, a ja swoją.


Od tego zacznijmy że czytanie ze zrozumieniem się kłania Lucas-AT ci wytłumaczył o co kaman. Thief na X360 i PS3 Unreal Engie 3 wyglądał tak jakby developer ledwo umiał opanować silnik i wykorzystał jego potencjał na tych maszynkach w 50%, gdzie jeszcze rok wcześniej taki Bioshock: infoinite wyglądał równie dobrze co wersja PCtowa za wyjątkiem paru detali. No tak to pewnie był przypadek a nie zrobienie gry (Thiefa) na odwal się by pokazać wyższość XO i PS4. Bo jakby to wyglądało jakby gra na starą generację wyglądała by prawie tak jak gra na nową generację.

Cytat: TheCerbis
A nowa generacja ogranicza PCty. : >


To nie konsole ograniczają PCty, to Developer ogranicza PCty by promować grę na maszynce na której się lepiej ona sprzedaję XO i PS4, dobrym przykładem są tutaj MK:X Batman: Arkham Knight nie wspominając już o zawyżanych wymaganiach sprzętowych by przerazić gracza i wywołać u niego syndrom "Czy mi pójdzie!!"
0 kudosomen89   @   21:24, 29.08.2015
Moim zdaniem, dobrze, że MKX nie wyjdzie na stare konsole. Jestem za tym bym robić gry wyłącznie na nową generację zamiast sprzedawania okrojonej technicznie wersji na poprzednie konsole, producenci zaoszczędzą w ten sposób czas na stworzenie gry przez mniejszą ilość potencjalnych platform, na których ma ona się ukazać i będą mogli szybciej rozpocząć pracę nad kolejną.
Dodaj Odpowiedź