Twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon nie planują szerszego wsparcia dla modów
Przed kilkoma dniami twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon udostępnili narzędzia umożliwiające modowanie tytułu.
bigboy177 @ 17.08.2015, 12:25
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc
Przed kilkoma dniami twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon udostępnili narzędzia umożliwiające modowanie tytułu. Jak się jednak dzisiaj dowiadujemy, dalszego wsparcia dla fanowskich modyfikacji nie będzie, gracze muszą się zadowolić tym, co otrzymali.
ModKit dla Wiedźmina 3 to solidne, choć mocno ograniczone narzędzia. Potencjalni moderzy mogą z ich pomocą wprowadzać wiele kosmetycznych zmian, nie ma jednak niestety mowy o tym, aby budować nowe misje, tudzież tryby rozgrywki. Narzędzia na to niestety nie pozwalają.
Gracze, nieusatysfakcjonowani pakietem, postanowili zabrać głos. Jeden z nich zapytał na łamach Twittera czy CD Projekt RED planuje dalsze wspieranie modów, na co otrzymał niezbyt pozytywnie nastrajającą odpowiedź.
"Bardzo ładnie! Jakiś przedział czasowy dla w pełni funkcjonalnego Redkitu dla TW3? Może po dodatkach? A może to wszytko (bez obrazy), co dostaniemy?" - zapytał gracz.
"To jest wsparcie dla modów dla Dzikiego Gonu. W tym momencie nie planujemy wydawać niczego innego", odpisał manager społeczności w CD Projekt RED, Marcin Momot.
Ciekawe czy rzeczywiście nie będzie bardziej rozbudowanego zestawu moderskiego. Może takowy zadebiutuje wraz z rozszerzoną wersją Wiedźmina 3? Wszak chyba nikt nie wątpi w to, że takowa trafi na rynek.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler