Yakuza V - developerzy odpowiadają na pytania fanów przed zachodnią premierą

Sezon ogórkowy to idealne moment by wyciągnąć na światło dzienne zleżałe materiały promujące nadchodzące produkcje.

@ 10.08.2015, 12:19
Kacper "Itchytude" Kutelski
I AM ERROR.
ps3

Yakuza V - developerzy odpowiadają na pytania fanów przed zachodnią premierą

Sezon ogórkowy to idealne moment by wyciągnąć na światło dzienne zleżałe materiały promujące nadchodzące produkcje. Do takiego wniosku doszedł widocznie amerykański oddział SEGI, przygotowując dla zniecierpliwionych fanów serii Yakuza translację kwietniowego wywiadu z developerami cyklu.

Yakuza to, wydawałoby się, dość hermetyczna produkcja, jednak udało jej się znaleźć fanów na całym świecie. W świetle nadchodzącej premiery piątej odsłony cyklu poza granicami Japonii, twórcy nie tylko uchylili rąbka tajemnicy w temacie zawartości gry, ale również podzielili się swoimi spostrzeżeniami w odpowiedzi na pytania fanów.

Yakuza V - developerzy odpowiadają na pytania fanów przed zachodnią premierą

Szczególnie interesująco wypaść może aż pięć przeznaczonych do eksploracji dzielnic, wzorowanych na istniejących w rzeczywistości lokacjach. W "piątce" powrócimy do znanych z poprzednich części fikcyjnych rejonów zwanych Kamurocho (wzorowane na Tokijskim Kabukichō) oraz Sōtenbori (odpowiednik turystycznego Dōtonbori z Osaki), jednak to nie koniec atrakcji. Twórcy przygotowali bowiem aż trzy nowe, tętniące życiem rejony - Nagasugai (inspirowane usytuowanym pomiędzy dwoma rzekami Nakasu), Tsukimino (zbliżone do położonego w centrum Sapporo Susukino) i Kin'eicho (bratnie rzeczywistemu Sakae).

Wszystkie lokacje będą, zgodnie ze standardami serii, wypchane masą różnorakich pobocznych atrakcji pokroju w pełni funkcjonalnych salonów gier, kasyn, restauracji, klatek baseballowych, sklepików, czy (tak charakterystycznych dla serii) barów z hostessami - nieco więcej o naturze tych ostatnich usłyszycie w odpowiedzi na jedno z pytań internautów.

Yakuza V - developerzy odpowiadają na pytania fanów przed zachodnią premierą

Główne "mięsko" gry to w dalszym ciągu dość fantazyjna fabuła przeplatana sporą ilością ulicznego mordoklepania, nic więc dziwnego, że i ten element został przy okazji wywiadu odpowiednio naświetlony. Rozwój każdego z pięciu bohaterów odblokuje nowe techniki (w tym potężne ciosy kończące), a twórcy skupili się na oddaniu brutalnej siły wyprowadzanych szlagów jak nigdy wcześniej.

Data zachodniej premiery gry (tylko na PS3) wciąż pozostaje nieznana, jednak powinna ona nastąpić jeszcze w tym roku, prawdopodobnie jesienią. Fanów serii nie trzeba specjalnie zachęcać do wyczekiwania, pozostałych zaś może być może przekona poniższy materiał.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosDawidci   @   13:12, 10.08.2015
Yay, mordoklepanie. Szczęśliwy Szkoda, że na Pececiaka nie będzie. Po Sleeping Dogs spróbowałbym czegoś takiego.