Fallout 4 - narzędzia moderskie dopiero po premierze
Producenci gry Fallout 4, studio Bethesda, od początku deklarują niezwykłą więź między moderami, a ich najnowszym RPG-iem.
Materdea @ 30.07.2015, 12:57
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc, ps4, xbox one
Producenci gry Fallout 4, studio Bethesda, od początku deklarują niezwykłą więź między moderami, a ich najnowszym RPG-iem. Kolejny Fallout ma żyć modyfikacjami i tym, co uda się wykreować zdolnym i pracowitym fanom. Niestety, odpowiednie narzędzia przyjdą dopiero po premierze gry.
Termin opublikowania stosownego oprogramowania pozwalającego dowolnie tworzyć mody do Fallouta 4 potwierdził wiceprezydent do spraw marketingu Bethesdy w rozmowie z serwisem IGN, Pete Hines. Okazuje się, że na nie czas przyjdzie dopiero w 2016 roku, zaś produkcja zadebiutuje już w listopadzie tego roku.
"Całe nasze skupienie poświęcamy skończeniu gry. Nikogo nie obchodzą mody, kiedy gra ssie. To zawsze była nasza filozofia. Przesuniemy naszą energię na narzędzia do modyfikowania gry, kiedy tytuł będzie skończony (...) Sytuacja wyklaruje się w przyszłym roku, ponieważ teraz nie możemy nawet z tym wystartować" - powiedział Pete Hines internetowemu periodykowi IGN.
Ilu z Was myślało o tym, żeby od razu po zakupie gry wziąć się za stworzenie nowej lokacji lub przemodelowanie starej? Niestety, będziecie musieli poczekać!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler