Twórcy nowego Dooma celują w 1080p i 60 klatek
W miniony weekend miała miejsce impreza QuakeCon 2015 na której nie mogło oczywiście zabraknąć nowego Dooma.
zvarownik @ 28.07.2015, 15:17
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps4, xbox one
W miniony weekend miała miejsce impreza QuakeCon 2015 na której nie mogło oczywiście zabraknąć nowego Dooma. Deweloperzy pokazali zgromadzonym fanom alfę multiplayera, a dodatkowo odpowiedzieli na pytania dziennikarzy. Jedną z poruszonych kwestii była oprawa graficzna i okazało się, że studio id Software chce stworzyć "najlepiej wyglądająca grę w 1080p i 60 klatkach na sekundę".
"Zawsze chcieliśmy, by nasze gry działały możliwie jak najszybciej w jak najwyższej rozdzielczości, więc celem dla nas jest 1080p i 60 klatek" - powiedział Marty Stratton, producent wykonawczy gry.
Oczywiście w przypadku komputerów PC raczej nie będzie problemem osiągniecie tego celu, ale jeżeli chodzi o konsole, to może być z tym rożnie. Deweloper zaznaczył jednak, że najważniejsze jest uzyskanie płynnych 60 klatek, więc niewykluczone, że w przypadku rozdzielczości twórcy pójdą na pewne kompromisy, aczkolwiek dodał, że "myślę, że uda nam się zrealizować wszystkie cele".
Premiera nowego Dooma odbędzie się w 2016 roku na konsolach PlayStation 4, Xbox One i PC-tach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler