W Wiedźminie 3 nie ma ekranów wczytywania
CD Projekt RED podeszło do Wiedźmina 3 bardzo ambitnie. Po raz pierwszy w serii dostaniemy bowiem w pełni otwarty świat, który będzie się dało eksplorować bez żadnych ograniczeń.
bigboy177 @ 28.04.2015, 13:23
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
CD Projekt RED podeszło do Wiedźmina 3 bardzo ambitnie. Po raz pierwszy w serii dostaniemy bowiem w pełni otwarty świat, który będzie się dało eksplorować bez żadnych ograniczeń. Co ważne, podczas zwiedzania nie zobaczymy żadnych ekranów wczytywania.
Jeden z przedstawicieli CD Projekt RED, niejaki Jonas Mattsson, rozmawiał niedawno z ekipą portalu Gamespot. Podczas wywiadu Mattsson zdradził, że środowisko w "Wiedźminie Trzecim" nie zostało podzielone na żadne sektory. Cały świat da się przemierzyć bez oglądania jakiegokolwiek ekranu wczytywania. Można wszędzie dobiegnąć, jeśli zdecydujemy się nie korzystać z opcji szybkiego podróżowania.
"Kaer Morhen [region na północy]. To zupełnie odrębny poziom. Ale w całym otwartym świecie, nie ma wczytywania. Możesz podróżować i plątać się gdzie chcesz".
"Nie ma żadnego wczytywania. Tylko kiedy włączasz grę, albo kiedy zginiesz lub korzystasz z szybkiego podróżowania. Czas wczytywania podczas tego ostatniego zależny jest od odległości, na jaką chcesz się przemieścić. Jeśli to jakieś bliskie miejsce, czas wczytywania będzie krótki".
Mattsson podkreślił, że rozwiązanie takie było dla deweloperów bardzo ważne. Chcieli, aby w ten sposób doznania z rozgrywki były jeszcze lepsze. Czy rzeczywiście będzie tak pięknie, jak przedstawia to deweloper? Przekonamy się już 19 maja. Wtedy bowiem Wiedźmin 3 trafi do sprzedaży. Kupić będzie można wersje dla komputerów PC lub konsol Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler