Dark Souls 2: Scholar of the First Sin - wymagania, koszt upgradu i data PeCetowej premiery

Studio From Software poinformowało, że Dark Souls 2: Scholar of the First Sin zadebiutuje na Steam już 1 kwietnia i nie jest to żartem.

@ 28.03.2015, 01:26
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Dark Souls 2: Scholar of the First Sin - wymagania, koszt upgradu i data PeCetowej premiery

Studio From Software poinformowało, że Dark Souls 2: Scholar of the First Sin zadebiutuje na Steam już 1 kwietnia i nie jest to żartem. Innych być może rozbawi jednak fakt, iż twórcy za możliwość upgradu podstawowej wersji gry do SotFS karzą sobie słono zapłacić.

Zacznijmy jednak od tego, że podstawowa, pudełkowa edycja gry na PS4 i Xbox One ma kosztować 59.99 dolarów (w Polsce około 220 zł), zaś na PC 49.99 dolarów (w Polsce około 140 zł). Jeszcze taniej, przynajmniej na zagranicznych rynkach, będzie można kupić wydanie na PlayStation 3 i Xboksa 360, za 39.99 dolarów (w Polsce około 160 zł).

Na tym etapie news wygląda jeszcze dość normalnie. Dopiero teraz zrobi się dziwnie, bo From Software postanowiło dokonać podziału wśród graczy PC. O co chodzi? A no o to, że gra będzie sprzedawana (przynajmniej cyfrowo) w wersji DirectX 9.0 (za 39.99 dolarów) i w wersji DirectX 11 (za 49.99 dolarów). Jeżeli zaś posiadacie już Dark Souls 2 i zechcecie je "ulepszyć" do obsługi właśnie DirectX 11, to zapłacicie za to 29.99 dolarów lub 19.99 dolarów, gdy zakupiliście wcześniej Season Pass. Nie wydając ani grosza otrzymacie co prawda aktualizację poprawiającą kwestie techniczne, ale bez DirectX 11 i trzech, całkiem niezłych dodatków DLC.

Dark Souls 2: Scholar of the First Sin - wymagania, koszt upgradu i data PeCetowej premiery
Przyznacie, że jest to zawiłe? Na tym nie koniec. Okazuje się, że posiadacze Dark Souls 2: Scholar of the First Sin w wersji DirectX 9.0 nie będą mogli grać przez sieć z tymi osobami, które ogrywają wydanie DirectX 11. Ograniczeniem mają być podobno inne miejsca pojawiania się potworów, jak i położenia niektórych przedmiotów. Dość dziwny pomysł, bo może to znacząco wyludnić multiplayer. Na koniec zostały wymagania sprzętowe dla wydania DirectX 11.

Wymagania minimalne:



System: Windows 7 SP1 64bit / Windows 8.1 64bit
Procesor: Intel Core i3 2100 3.1GHz / AMD A8 3870 3.6GHz
RAM: 4 GB
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 465 / ATI Radeon HD 6870
DirectX: 11
Miejsca na dysku: 23 GB wolnej przestrzeni
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DX11

Wymagania rekomendowane:



OS: Windows 7 SP1 64bit / Windows 8.1 64bit
CPU: Intel Core i7 2600 3.4GHz / AMD FX 8150 3.6GHz
RAM: 8 GB
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 750 (700 series) / ATI Radeon HD 7850 (7000 series)


Sprawdź także:
Dark Souls II

Dark Souls II

Premiera: 25 kwietnia 2014
PC, PS3, XBOX 360

Dark Souls II to kontynuacja niezwykle ciepło przyjętej gry RPG, w której najważniejsze cechy to taktyczne podejście do pojedynków oraz wysoki poziom trudności. Za drugą ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   01:47, 28.03.2015
Heh totalnie bez sensu z tymi DX9 i DX11
0 kudoskobbold   @   12:38, 28.03.2015
A piraci ściągną i będą mieli podziały na lepszych i gorszych w dupie. A ja się dzisiaj zastanawiałem nad zakupem tego tytułu na szczęście mi przeszło Uśmiech
0 kudosDirian   @   12:58, 28.03.2015
Cytat: kobbold
A piraci ściągną i będą mieli podziały na lepszych i gorszych w dupie.
Ale w sieci nie pograją.
0 kudoslukas94mos   @   13:17, 28.03.2015
PC 49.99 dolarów (w Polsce około 140 zł)
PlayStation 3 i Xboksa 360, 39.99 dolarów (w Polsce około 160 zł)

A nie na odwrót? W sumie nie wiem czy u nas sie przelicza z dolarów na PLN... 1:1
0 kudosDirian   @   14:21, 28.03.2015
Nie, ceny są prawidłowe. Po prostu w Polsce gry na PC kosztują mniej, niż na konsole.
0 kudoslukas94mos   @   22:48, 28.03.2015
Niby racja, chociaż te wszystkie ceny to lipa ;/ w Rosji takiego Wieśka 3 można za 50zł kupić...
Dodaj Odpowiedź