GDC 2015: Valve pokazało wreszcie finalną wersję Steam Controllera
Steam Controller przeszedł długą drogę od zapowiedzi, do finalnej wersji, którą widzicie na załączonych obrazkach.
bigboy177 @ 05.03.2015, 00:37
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, sprzęt
Steam Controller przeszedł długą drogę od zapowiedzi, do finalnej wersji, którą widzicie na załączonych obrazkach. Jak się jednak okazuje, wszystkie zmiany wyszły na plus, albowiem osoby, które pada w swojej ręce trzymały, chwalą jego logiczny i wygodny projekt.
Podczas GDC 2015 niektóre redakcje miały możliwość podejść do stanowiska Valve i sprawdzić najnowszy pad firmy, czyli Steam Controller. Jak się okazuje, urządzenie jest dobrze przemyślane i powinno oferować zarówno funkcjonalność, jak i odpowiednią wygodę użytkowania. Oferuje ono dwa pady dotykowe (działające także jako przyciski), dwa triggery, dwa bumpery oraz dwa przyciski z tyłu, po obu stronach kontrolera. Jak widać, jest też gałka analogowa.
Choć wygląda to dość kuriozalnie, redakcja portalu Polygon twierdzi, że "wszystko ma sens, kiedy trzymasz kontroler w ręce". Głównie ze względu na to, że "można emulować korzystanie z myszki oraz klawiatury", albowiem poszczególne przyciski można w pełni dopasowywać.
Premiera kontrolera, jak wcześniej pisaliśmy, zaplanowana została na listopad. Cenę ustalono natomiast na równowartość $49.99, czyli mniej więcej 180 zł.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler