Grim Fandango na Unreal Engine 4. Tak powinna wyglądać edycja Remastered

Przedwczoraj debiutowała odświeżona edycja kultowej przygodówki - Grim Fandango Remastered. Gra doczekała się podniesionej rozdzielczości i kilku poprawek, ale w kwestii oprawy wizualnej nie wprowadzono większych zmian.

@ 29.01.2015, 14:13
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Grim Fandango na Unreal Engine 4. Tak powinna wyglądać edycja Remastered

Przedwczoraj debiutowała odświeżona edycja kultowej przygodówki - Grim Fandango Remastered. Gra doczekała się podniesionej rozdzielczości i kilku poprawek, ale w kwestii oprawy wizualnej nie wprowadzono większych zmian. Czego nie zrobiło Double Fine, zrobił fan Manny'ego.

Pochodzący z Hiszpanii Guillermo Moreno przeniósł Departament Śmierci, pierwszą lokację z klasycznej przygodówki, na silnik Unreal Engine 4. Efekt jego prac jest zdumiewający i jednocześnie stanowi mocny pstryczek w nos studia, zajmującego się przygotowaniem edycji Remastered, które poszło na łatwiznę i nie poczyniło konkretniejszych zmian przy odświeżaniu przygód Manuela „Manny'ego" Calavery.

Oczywiście to tylko pokazówka i nie ma co liczyć na finalną wersję projektu, będącą pełnoprawną grą, bowiem byłoby to sprzeczne z warunkami licencyjnymi. Niemniej, robi wrażenie.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   14:31, 29.01.2015
Tu dokładnie pokazuję ten koleś jak developerzy idą na łatwiznę i łatwy zarobek, a on sam zrobił pierwsza lokację, to co zrobiłby cały zespół ?? bez problemu udało by im się przenieść całą grę na UE4.

Ale po co skoro można zrobić kotleta z niewielkimi zmianami.
0 kudosdempzey   @   08:37, 30.01.2015
mam nadzieję że się troszeczkę Tim Schafer zawstydził...