Wiedźmin 3: Dziki Gon w trakcie optymalizacji, nie ma mowy o zaniżaniu jakości
Trwają prace wykończeniowe przy Wiedźmin 3: Dziki Gon. Firma CD Projekt RED koncentruje się na optymalizacji kodu gry, zapowiadając, że na każdej z platform zostanie osiągnięta maksymalna jakość.
juve @ 29.01.2015, 13:26
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
pc, ps4, xbox one
Trwają prace wykończeniowe przy Wiedźmin 3: Dziki Gon. Firma CD Projekt RED koncentruje się na optymalizacji kodu gry, zapowiadając, że na każdej z platform zostanie osiągnięta maksymalna jakość. Nie ma mowy o jej zaniżaniu.
Na temat ostatnich szlifów Wiedźmin 3: Dziki Gon z redakcją Eternity rozmawiał jeden z producentów gry, niejaki Michał Stec. Potwierdza on trwający obecnie proces optymalizacji najnowszych przygód Geralta, podkreślając jednocześnie, że nie można dopuścić do sytuacji, kiedy którakolwiek wersja będzie posiadała zaniżoną grafikę, względem pozostałych. Deweloperzy chcą, aby Wiedźmin 3: Dziki Gon na każdej platformie wyglądał tak samo.
"Nie. Nie zamierzamy zaniżać jakości gry. Aktualnie pracujemy nad optymalizacją Wiedźmin 3: Dziki Gon na wszystkich platformach. Nie chcemy, aby proces ten wpłynął negatywnie na oprawę graficzną. W tym momencie czeka nas przy tym sporo pracy, dlatego zdecydowaliśmy się przesunąć datę debiutu gry. Dzięki optymalizacji będziemy mogli udostępnić najlepszy tytuł z możliwych".
Wiedźmin 3: Dziki Gon pojawi się na rynku już 19 maja tego roku. Gracze będą mogli zakupić ten tytuł na PlayStation 4, Xboksie One oraz komputerach osobistych. My już graliśmy, a wrażenia z zabawy znajdziecie w tym miejscu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler