Kreatywny dyrektor Borderlands 2 dołącza do ekipy pracującej nad Orcs Must Die
Kreatywny dyrektor Borderlands 2, niejaki Paul Hellquist, zdecydował się opuścić Gearbox Software i przejść do ekipy studia Robot Entertainment, odpowiedzialnego za serię Orcs Must Die.
bigboy177 @ 07.01.2015, 13:36
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4
Kreatywny dyrektor Borderlands 2, niejaki Paul Hellquist, zdecydował się opuścić Gearbox Software i przejść do ekipy studia Robot Entertainment, odpowiedzialnego za serię Orcs Must Die.
Paul Hellquist, kreatywny dyrektor Borderlands 2 postanowił zmienić swojego dotychczasowego pracodawcę. Zdecydował się on przejść do studia Robot Entertainment, złożonego z byłych pracowników Ensemble Studios, a pracującego obecnie nad kolejną odsłoną swojej sztandarowej marki, Orcs Must Die Unchained, które wydane zostanie za sprawą firmy Gameforge.
"Spędziłem dużo czasu z Paulem w ostatnim czasie i ciągle byłem pod wrażeniem jego sposobu myślenia, pasji do świetnych projektów oraz spokoju", wyjaśnia szef studia Robot Entertainment, Patrick Hudson.
"Jego imponujące portfolio pracy jest zasłużone. Paul świetnie będzie pasował do Robot i spodziewam się, że wywrze duży wpływ na gry, jakie robimy".
Nam nie pozostaje nic innego, jak życzyć Paulowi powodzenia. Nie możemy się też doczekać na premierę Orcs Must Die Unchained. Nastąpi ona w ciągu kilku kolejnych miesięcy. Wśród platform docelowych widnieją komputery PC oraz konsola PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler