Twórca serii BioShock opowiada nieco o swojej nowej grze
Twórca serii BioShock, Ken Levine, jakiś czas temu zamknął studio Irrational Games i zrezygnował z gier wysokobudżetowych.
bigboy177 @ 17.12.2014, 18:23
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, psv, ds3, wiiu, ps4, xbox one
Twórca serii BioShock, Ken Levine, jakiś czas temu zamknął studio Irrational Games i zrezygnował z gier wysokobudżetowych. Naszła go ochota, by przygotować tytuł na mniejszą skalę, ale równie ambitny, co przygody w Rapture oraz Columbii. Mamy na temat przedsięwzięcia garść detali.
Ken Levine, słynny projektant gier, postanowił opowiedzieć nieco na temat swojego najnowszego dzieła. Tego, dla którego zdecydował się opuścić świat gier AAA i poświęcić się czemuś innemu. Do tej pory nie wiedzieliśmy praktycznie nic na temat tego, co knuje nowy zespół Levine'a. Właśnie się to zmieniło, a wszystko za sprawą niedługiego wpisu na blogu twórcy.
"Dwa lata temu zacząłem myśleć o tym, jak zbudować system, który pozwoli uczynić fabułę równie zmienną, jak rozgrywka, a jednocześnie sprawić, aby opowieść była świetna".
"Czy możliwym jest posiadanie postaci, konfliktów oraz dialogów, które mogłyby się zakończyć nie 100, nie 1000, ale X do Y opcji? Żegnaj liniowości, witaj geometrio! I to jest ta nowa, duża rzecz, nad którą pracujemy w jeszcze nienazwanym studio".
W tym samym wpisie Levine chwali się, że ekipie udało się poczynić spore postępy, jeśli chodzi o nowy projekt. Opowieść w nim będzie się dało przechodzić wielokrotnie i będzie się ona adaptować do wyborów grającego.
Trzeba przyznać, że brzmi to intrygująco, bo w większości obecnych gier, wybór jest tylko iluzoryczny. Z niecierpliwością wyczekuję większej liczby detali.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler