Assassin's Creed: Unity - czy patch 3 poprawia płynność?
Ubisoft publikując "patch 3", czyli kolejną większą (1. 8 GB na PC) łatkę do Assassin's Creed: Unity, obiecywało poprawki w dziedzinie m.
Dirian @ 28.11.2014, 12:58
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps4, xbox one
Ubisoft publikując "patch 3", czyli kolejną większą (1.8 GB na PC) łatkę do Assassin's Creed: Unity, obiecywało poprawki w dziedzinie m.in. wydajności. Aktualizacja naprawiła to i tamto, ale czy przybyło klatek w wersji na PlayStation 4? Cóż, sądząc po poniższym wideo, nie bardzo.
Co prawda Ubi obiecuje, że w drodze jest jeszcze przynajmniej jeden patch, tym razem skupiający się głównie na optymalizacji, to ostatnia łatka też miała sprawić, iż gra będzie działała płynniej. Ekipa Digital Foundry postanowiła więc sprawdzić czy są jakiekolwiek różnice w przypadku konsoli od Sony. Jak się okazuje, figa z makiem. Gra na PS4 nadal działa w około 20-25 klatkach, a obiecywane przed premierą stałe 30 FPS utrzymywane jest w bardzo nielicznych momentach. Aktualizacja nie poprawiła w tej kwestii praktycznie nic.
Pozostaje więc czekać na kolejny patch, choć chyba tylko wielcy optymiści liczą, że przyniesie on zauważalne szlify. Choć Unity na PlayStation 4 jest grywalne, to mimo wszystko 20 klatek na sekundę, wyświetlane przez znaczną część rozgrywki, nie gwarantuje najlepszych doznań.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler