W Watch_Dogs 2 twórcy skupią się na systemie profilowania
To, że Watch_Dogs 2 powstaje nie jest żadną tajemnicą. Chociaż na temat projektu nie wiemy absolutnie nic, twórcy co jakiś czas serwują nam drobne detale na temat tego, czego możemy się w nim spodziewać.
bigboy177 @ 01.10.2014, 17:17
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
To, że Watch_Dogs 2 powstaje nie jest żadną tajemnicą. Chociaż na temat projektu nie wiemy absolutnie nic, twórcy co jakiś czas serwują nam drobne detale na temat tego, czego możemy się w nim spodziewać. Tym razem opowiadają o systemie profilowania.
Tzw. Profiler odgrywa w pierwszej części Watch_Dogs bardzo ważną rolę. To właśnie ta aplikacja pozwala nam zbierać informacje o otaczającym nas świecie oraz spacerujących w okolicy ludziach. Znajduje się ona niejako w samym centrum rozgrywki i właśnie z tego powodu w dwójce twórcy położą na nią jeszcze większy nacisk. Potencjał, jak sądzą deweloperzy, jest tutaj ogromny. Trzeba go jedynie umiejętnie wykorzystać.
"Chcemy coraz mocniej popychać systemy, aby bardziej wyeksponować fantazję bycia wyjętym spod prawa mścicielem. Zobaczymy gdzie wszystko pójdzie, jak tylko będziemy w stanie pokazać kierunek, w którym będzie rozwijana marka. Jest zdecydowanie dużo miejsca na ekspresję", wyjaśnia kreatywny dyrektor Watch_Dogs, Jonathan Morin.
Twórcy nadal oczywiście stawiać będą na otwarty świat oraz pełną swobodę. Spróbują też przygotować doświadczenie w taki sposób, aby nie było tunelowe, aby gracz nie czuł się pasażerem pędzącej po szynach kolejki. Dlatego wszelkie zmiany, w tym także te dotyczące systemu profilowania, muszą być wprowadzane z ostrożnością.
"Musimy znaleźć właściwy balans pomiędzy tym, w jakim kierunku zmierzać i co rozwijać, aby nie zamknąć sobie drzwi do dalszej progresji i przygotować dobrze skrojoną historię. Mamy ogromną okazję opracować coś unikatowego, coś co pozwoli Ci określić sposób zabawy, kontekstową narrację wewnątrz świata. Możesz nadać ludzkiego charakteru ludziom dookoła Ciebie. Widzę to jako początek czegoś unikatowego, czegoś, co będzie w stanie pchnąć branżę do przodu".
Morin zdradził, że niektóre pomysły na wykorzystanie Profilera są szalone, a Ubisoft próbuje wszystkiego, co przynieść może ciekawe rezultaty. Co z tego wyjdzie? Przekonamy się pewnie za jakiś czas. Więcej o Watch_Dogs 2, jak tylko gdzieś, coś wypłynie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler