Twórca Assassin's Creed: Unity opowiada o swobodzie w grze
Na łamach YouTube pojawił się bardzo ciekawy materiał, w którym jeden z redaktorów oficjalnego bloga Ubisoftu rozmawia z kreatywnym dyrektorem Assassin's Creed: Unity na temat kształtu misji, opracowanych na potrzeby gry.
bigboy177 @ 22.09.2014, 19:48
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
Na łamach YouTube pojawił się bardzo ciekawy materiał, w którym jeden z redaktorów oficjalnego bloga Ubisoftu rozmawia z kreatywnym dyrektorem Assassin's Creed: Unity na temat kształtu misji, opracowanych na potrzeby gry.
Z filmu dowiadujemy się, że dla deweloperów najważniejsza jest swoboda. Dlatego misje skonstruowano w taki sposób, aby nie ograniczały one inwencji. Dostajemy jeden konkretny cel, ale dotarcie do niego jest już całkowicie dowolne. Twórca wyjaśnia, że zamiast szturmować kolejne komnaty, możemy np. schować się w konfesjonale, a kiedy cel wejdzie do środka, niepostrzeżenie go zneutralizować. Często będziemy mogli też znaleźć specjalne klucze, otwierające dostęp do zamkniętych komnat, oferujących dodatkowe możliwości.
Jakby tego było mało, pełną swobodę znajdziemy także w zadaniach przeznaczonych dla trybu współpracy. W tym przypadku również nie będziemy musieli trzymać się wcześniej wyznaczonego schematu, a zamiast tego sami znajdziemy drogę prowadzącą do celu.
Jeszcze jedna ciekawostka dotyczy misji pobocznych. Spacerując po mieście będziemy poznawać szczegóły na temat wielu zleceń dodatkowych, które nie będą służyć jedynie grindowaniu. Mnóstwo questów będzie tworzyć własne, pomniejsze opowieści, co powinno zachęcić grających do ich wykonywania.
Wideo, o którym mowa znajdziecie poniżej, na chwilę obecną wyłącznie po angielsku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler