Star Citizen - kilka informacji na temat modelu zniszczeń
Redaktor serwisu Dualshockers miał możliwość przeprowadzenia krótkiej rozmowy z dyrektorem technicznym studia Cloud Imperium - Danem Tracym - odpowiedzialnego za grę Star Citizen, a my poznaliśmy garść ciekawostek.
Materdea @ 27.08.2014, 12:11
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc
Redaktor serwisu Dualshockers miał możliwość przeprowadzenia krótkiej rozmowy z dyrektorem technicznym studia Cloud Imperium - Danem Tracym - odpowiedzialnego za grę Star Citizen, a my poznaliśmy garść ciekawostek.
Panowie porozmawiali na kilka tematów, a przewodnim były typowe technikalia w nadchodzącym tytule. Dowiedzieliśmy się m.in. że wszystkie statki stworzone zostały ze 100 tysięcy polygonów - z tylu, co wysokiej rozdzielczości (4096×4096) tekstury.
Ponadto nasze pojazdy kosmiczne, jeśli otrzymają jakieś obrażenia, to z tymi uszczerbkami na lakierze bądź kadłubie pozostaną dopóki ich nie naprawimy. Tak, jak lakierowanie pozwala pozbyć się rys, co też będzie miało miejsce w Star Citizen, tak wymiana jakiejś części wyeliminuje usterkę.
Poniżej możecie obejrzeć cały materiał poświęcony Star Citizen:
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler