Castle Crashers trafiło do ponad 5 mln osób

Jutro studio The Behemoth będzie obchodzić szóste urodziny gry Castle Crashers, która ukazała się pierwotnie w ramach usługi Xbox Live 27 sierpnia 2008 roku.

@ 26.08.2014, 08:35
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps3, xbox 360

Castle Crashers trafiło do ponad 5 mln osób

Jutro studio The Behemoth będzie obchodzić szóste urodziny gry Castle Crashers, która ukazała się pierwotnie w ramach usługi Xbox Live 27 sierpnia 2008 roku. W związku z tym deweloper ujawnił, że sprzedaż produkcji przekroczyła 5 mln egzemplarzy i przyszykował kilka atrakcji.

Przede wszystkim europejscy użytkownicy konsoli PlayStation 3 mogą kupić grę z 50% zniżką. Oprócz tego w BattleBlock Theater da się odblokować postać Barbarian wykonując zadania Furbottoma. Dodatkowo jutro na blogu studia zostanie ujawniony jeszcze jeden bohater z Castle Crashers, który będzie do zdobycia w BattleBlock Theater.

Zwariowane przygody czterech rycerzy były jedną z pierwszych gier niezależnych, które zapoczątkowały "boom" na tak zwane "indyki". Tytuł pierwotnie trafił do posiadaczy Xboksów 360, a w kolejnych latach doczekał się wersji na PlayStation 3 i komputery PC.


Więcej filmów z Castle Crashers

Sprawdź także:
Castle Crashers

Castle Crashers

Premiera: 31 sierpnia 2010
PS3, XBOX 360, PC

Castle Crashers to oldschoolowa gra akcji przeznaczona dla użytkowników konsol PS3 i Xbox 360. Wcielamy się w skórę jednego z czterech dostępnych rycerzy (do wyboru czerw...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   13:03, 26.08.2014
Wow 5 milionów po ilu latach chyba bodajże sześciu, to chyba najlepiej sprzedający się indyk, wtedy to była era gdzie indyki wychodziły co jakiś czas ale jak już wyszły to z JAJEM czyli CC Limbo i inne. A teraz mamy od zasrania indyków większość z nich to takie bez polotu. Nie ma co się okłamywać indyki skończą albo w sumie to już kończą jak gry AAA.

Gdzie kiedyś Indyki były ponad grami AAA, bo były po prostu lepsze czymś świeżym to teraz indyków mamy jak grzybów po deszczu, co mocno odbija się na ich jakości która ta zaś mocno spadła po równi pochyłej zupełnie jak w grach AAA.