Paryż z Assassin's Creed: Unity trzykrotnie większy od terenu z Assassin's Creed IV: Black Flag
Wczoraj dowiedzieliśmy się, że przejście Assassin's Creed: Unity zajmie około 15-20 godzin, gdy mówimy o głównym wątku fabularnym.
Dirian @ 29.07.2014, 18:49
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps4, xbox one
Wczoraj dowiedzieliśmy się, że przejście Assassin's Creed: Unity zajmie około 15-20 godzin, gdy mówimy o głównym wątku fabularnym. Dzisiaj dotarła do nas informacja o braku możliwości dekapitacji, a teraz zaś wiemy, jak duży będzie XVIII-wieczny Paryż.
Stolica Francji będzie jedyną lokacją, jaką przygotowali twórcy - w Unity nie zwiedzimy innych miast. Nie oznacza to jednak, że teren działań okaże się niewielki. Jak twierdzi jeden z projektantów poziomów z Ubisoftu, kryjący się pod ksywką "Nick", cała metropolia ma być trzykrotnie większa od terenu jaki zwiedzamy w poprzedniej odsłony cyklu, Black Flag. Warto jednak dodać, że chodzi o same tereny lądowe, czyli w większości wyspy. Z drugiej strony, zbierając ich rozmiar do jednego worka, a następnie mnożąc to przez trzy, nadal otrzymamy bardzo pokaźną lokację.
Developer dodaje także, że nie będziemy musieli oczekiwać na jakiekolwiek loadingi, wliczając w to czas ładowania cutscenek - wszystko będzie następować po sobie bardzo płynnie. Ale co się dziwić, w końcu to tytuł tworzony od podstaw pod nową generację.
Premiera Assassin's Creed: Unity została zaplanowana na 31 października, a platformy docelowe to PC, PlayStation 4 i Xbox One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler