Podano wymagania sprzętowe Project CARS

Na cztery miesiące przed premierą gry Project CARS twórcy zaserwowali nam jej wymagania sprzętowe. Zainteresowani produktem widzieli zapewne jego zwiastuny, screeny i zapowiedzi, ale teraz czas sprawdzić, czy produkcja Slightly Mad Studios ruszy na ich maszynie.

@ 25.07.2014, 15:33
pc

Podano wymagania sprzętowe Project CARS

Na cztery miesiące przed premierą gry Project CARS twórcy zaserwowali nam jej wymagania sprzętowe. Zainteresowani produktem widzieli zapewne jego zwiastuny, screeny i zapowiedzi, ale teraz czas sprawdzić, czy produkcja Slightly Mad Studios ruszy na ich maszynie.

Wymagania minimalne:



● Procesor: Intel Core 2 Quad Q8400 2.66 GHz / AMD Phenom II X4 940 3.0 GHz;
● RAM: 4 GB;
● Karta graficzna: nVidia GTX 260 / ATI Radeon HD 5770 (1 GB VRAM).

Wymagania rekomendowane:



● Procesor: Intel Core i7 3700 3.5 GHz / AMD Phenom II X4 940;
● RAM: 8 GB;
● Karta graficzna: nVidia GT600 series / AMD Radeon HD7000 series (2 GB VRAM).

Zaskoczeni? Project CARS wyjdzie także na PlayStation 4, Xboksie One oraz WIIU. Prace nad wersją gry przeznaczoną dla konsol starej generacji zostały wstrzymane. Na fotografiach prosto od deweloperów gra wygląda obłędnie, więc w listopadzie przekonamy się czy aby na pewno twórcy przesyłali nam zdjęcia nieobrobione w programach graficznych.

Sprawdź także:
Project CARS

Project CARS

Premiera: 08 maja 2015
PC, PS3, XBOX 360, WIIU, PS4, XBOX ONE

Project CARS to zupełnie nowe dzieło doświadczonego studia Slightly Mad, autorów m.in. serii SHIFT. Ekipa ta, po rozwiązaniu umowy z Electronic Arts, podjęła się stworzen...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   15:51, 25.07.2014
Zaskoczenie jest gdyż rzekomo do pełnego odpalenia Project Cars wymagany był GTX 780, a z drugiej strony to była wczesna wersja więc można było się domyślić że finalnie ten GTX 780 odejdzie w niepamięć.

KLOCU: popraw w rekomendowanych zamiast GTX660 napisałeś GT660 Szczęśliwy

No i tez procek z innych źródeł w rekomendowanych AMD FX 8350 4 Ghz a nie AMD Phenom II X4 940
0 kudosremik1976   @   16:30, 25.07.2014
Hehe... ktoś się jeszcze zastanawia czy dotychczas pokazane screeny były obrabiane komputerowo? Myślałem, że ostatnie wyjaśniły wszystko i nikt nie uwierzy w oświetlenie wolumeryczne w grach.
0 kudosFox46   @   18:42, 25.07.2014
Śmieszne te wymagania są, czyżby gra w dużej mierze korzystała z mocy obliczeniowej procesora, a mniejszy nacisk na kartę graficzną kosztem silniejszego procka, dziwne to.
0 kudosremik1976   @   19:02, 25.07.2014
@Fox może coś w tym być, bo efekty wolumeryczne o których wspomniałem są bardzo ciężkostrawne dla GPU, ale radzi sobie z nimi CPU i wtedy mogły by pojawić się w grze, ale nie wiem czy to w ogóle jest możliwe do uciągnięcia przez przeciętny komputer.
0 kudosFox46   @   21:38, 25.07.2014
Cytat: remik1976
@Fox może coś w tym być, bo efekty wolumeryczne o których wspomniałem są bardzo ciężkostrawne dla GPU, ale radzi sobie z nimi CPU i wtedy mogły by pojawić się w grze, ale nie wiem czy to w ogóle jest możliwe do uciągnięcia przez przeciętny komputer.


Zależy bo jak to będzie tylko tekstura to o żadnym obciążeniu procesora nie ma mowy, jeżeli zaś ten efekt będzie w czasie rzeczywistym to wtedy inna sprawa.
0 kudoszbychu5511   @   22:51, 25.07.2014
Bałem się o dość wysokie wymagania, teraz czekać do premiery. Ciekawe czy gra będzie wyglądała tak samo jak na screenach?.
Dodaj Odpowiedź