Na potrzeby DriveClub twórcy wykonali ponad 1000 zdjęć każdego samochodu
Detale, detale i jeszcze raz detale. Jeżeli Twojemu oku umkną najmniejsze elementy, możesz w pełni nie docenić zaangażowania, które twórcy DriveClub wkładają w każdy pojedynczy samochód.
Klocu @ 24.07.2014, 15:15
ps4
Detale, detale i jeszcze raz detale. Jeżeli Twojemu oku umkną najmniejsze elementy, możesz w pełni nie docenić zaangażowania, które twórcy DriveClub wkładają w każdy pojedynczy samochód. Cel Evolution Studios jest klarowny - uzyskać w swojej produkcji najwyższy możliwy poziom szczegółowości.
W jaki sposób deweloperzy chcą przenieść nas do kabin wymarzonych fur, bądź chociażby stworzyć wrażenie prowadzenia tych wspaniałych bryk? Być może za pomocą tysięcy fotografii wykonanych poszczególnym samochodom. Paul Rustchynsky, szef procesu produkcyjnego DriveClub, zdradził kilka ciekawostek w tym właśnie temacie.
"Zaczynamy od materiału odniesienia. W danych komputerowych auta wykonane są z tych samych części co w fabryce. Wszystko uzupełnione jest o sesję fotograficzną, w której nasi projektanci wykonali około tysiąc fotografii każdemu samochodowi. Zdjęcia obejmują każdy milimetr pojazdu, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Następnie, od podstaw, ręcznie, tworzymy każdy samochód, kreując wszystko, od podwozia z włókna węglowego, po pasujące kolorystycznie szwy na kierownicy".
Już na początku października zweryfikujemy zapewnienia twórców. DriveClub pojawi się wyłącznie na konsoli PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler