Nowa odsłona serii Prince of Persia powstaje w 2D i na silniku UbiArt Framework?
W branżowych kuluarach mówi się, że za najnowszą odsłoną serii Prince of Persia, z którą ostatnio mieliśmy do czynienia 4 lata temu (dzięki Zapomnianym Piaskom), stoi jedno z wewnętrznych studiów Ubisoftu - podobno powstajeona w dwóch wymiarach i przy pomocy silnika grafiki UbiArt Framework.
Materdea @ 18.04.2014, 11:37
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
inne
W branżowych kuluarach mówi się, że za najnowszą odsłoną serii Prince of Persia, z którą ostatnio mieliśmy do czynienia 4 lata temu (dzięki Zapomnianym Piaskom), stoi jedno z wewnętrznych studiów Ubisoftu - podobno powstajeona w dwóch wymiarach i przy pomocy silnika grafiki UbiArt Framework.
Za tymi rewelacjami stoi francuski serwis Le Portail du Jeu Video. Wedle raportu opublikowanego na jego łamach, aktualnie powstaje kolejna gra z cyklu Prince of Persia, zaś w prace nad nią zaangażowano jednego z wewnętrznych deweloperów, również francuskiego koncernu, Ubisoft. Oprócz tego, twórcy działają nad tym tytułem z pomocą silnika grafiki UbiArt Framework, sztandarowego projektu branżowego molocha, który potrafi wygenerować wręcz filmowe animacje postaci. Miałoby to sens w obliczu plotek, jakoby nowa Prince of Persia była w 2D.
Wszystko wydaje się zbliżone prawdzie, wszak na wspomnianym narzędziu powstały obie ostatnie odsłony marki Rayman (Origins oraz Legends), które spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem, zarówno przez graczy, jak i recenzentów. Na dodatek jeszcze w tym miesiącu ukaże się gra Child of Light, kolejny produkt stworzony w oparciu o ten engine (pst, my już gramy).
Sam zainteresowany, czyli firma Ubisoft, powiedział redakcji serwisu VideoGamer, iż nie ma zamiaru komentować plotek i spekulacji. Takie zapewnienia są bliższe potwierdzeniu, aniżeli zaprzeczeniu tychże nieoficjalnych informacji. Czas pokaże, co z tego wyniknie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler