Get Even - twórcy gry uważają technologię VR za doświadczenie nowej generacji
Firma The Farm 51 pracuje od dłuższego czasu nad nowatorskim (przynajmniej z tego, co nam pokazano) tytułem o nazwie Get Even.
juve @ 04.04.2014, 11:32
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
pc, ps4, xbox one
Firma The Farm 51 pracuje od dłuższego czasu nad nowatorskim (przynajmniej z tego, co nam pokazano) tytułem o nazwie Get Even. Produkcja wykorzystuje autentyczne skany otoczenia, aby generować warstwę graficzną podczas rozgrywki. Autorzy potwierdzają, jakoby 90% przestrzeni w grze stanowiły realne lokacje świata codziennego. Ale ja nie o tym, spieszę bowiem donieść, że w sieci pojawił się nowy materiał filmowy z gry.
Wideo, o którym mowa przedstawia nam pracowników studia wypowiadających się na temat rozgrywki. Dowiadujemy się od nich, że pozycję cechuje przenikanie się kampanii dla jednego gracza z rozgrywkami wieloosobowymi. Twórcy dążą do tego, aby gameplay naszpikowany był elementami grozy, przerażającymi scenami i fragmentami normalnego świata. Wszystko ma wpłynąć na immersję gracza z otoczeniem. Środkiem do osiągnięcia tego celu są zaś urządzenia do generowania wirtualnej rzeczywistości. Rozmawiamy tutaj oczywiście o Oculus Rift i Project Morpheus od koncernu Sony. Gogle mają posłużyć nie tylko do wspomagania orientacji w terenie (interfejs), ale również będą częścią mechaniki - pomogą nam przemieszczać się w świecie gry.
Historia w Get Even obserwowana jest z perspektywy dwóch walczących ze sobą bohaterów. Fabuła nie jest przedstawiana przez następujące po sobie scenki przerywnikowe, lecz przez eksplorację świata, w którym znajdują się rożne wskazówki i wyjaśnienia. Jeżeli cały zabieg ze skanowaną grafiką i goglami VR się powiedzie, są spore szanse, że dostaniemy solidną szpilę. Przetestujemy ją jednak dopiero w roku 2015.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler