Need for Speed: Rivals nie zaoferuje wsparcia dla kierownicy

Kilka dni temu internet obiegła wiadomość o nałożeniu blokady 30 klatek na sekundę również w pecetowej edycji gry Need for Speed: Rivals.

@ 20.11.2013, 07:10
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Need for Speed: Rivals nie zaoferuje wsparcia dla kierownicy

Kilka dni temu internet obiegła wiadomość o nałożeniu blokady 30 klatek na sekundę również w pecetowej edycji gry Need for Speed: Rivals. Grono wiernych fanów tej wersji NFS-a odezwało się dosyć licznie, a Electronic Arts dolało oliwy do ognia. Wydawca poinformował, że Rivals oficjalnie nie zaoferuje wsparcia dla kierownicy.

Informacja podana przez EA została udostępniona na podstronie internetowej z FAQ gry: "Need for Speed Rivals nie zaoferuje wsparcia dla kierownicy lub innych peryferiów".

Nie oznacza to, że produkcja studia EA Ghosts w ogóle nie pozwoli na podłączenie wspomnianego urządzenia czy pada. Informacja daje tylko do zrozumienia, iż producent nie obiecuje, iż program zechce współpracować z innym kontrolerem niż domyślny (vide klawiatura w przypadku PC i pad na konsolach).

O ile poprzednia decyzja była dosyć niezrozumiała, o tyle teraz wydaje się po części naturalnym wynikiem zdarzeń. Need for Speed od zawsze stawia na zabawę i zręcznościowy model jazdy, co po części usprawiedliwia takie rozwiązanie. Co prawda nadal funkcjonuje spora grupa osób korzystająca z klawiatury przy kolejnych odsłonach serii. Co innego pad - w takich grach jest rzeczą nieodzowną.

Need for Speed: Rivals dziś debiutuje w USA, zaś do Polski przyjedzie 21 listopada bieżącego roku.


Sprawdź także:
Need for Speed: Rivals

Need for Speed: Rivals

Premiera: 19 listopada 2013
PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE

Need for Speed: Rivals to kolejna odsłona jednej z najbardziej znanych gier wyścigowych na świecie. Za produkcję odpowiada nowy oddział Electronic Arts, czyli EA Ghost, s...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosremik1976   @   11:19, 20.11.2013
Jedyny plus nowego NFS. Mam nadzieję, że inni też oleją kierownice i znów będzie można grać przyjemnie na padzie tak jak kiedyś, bo ostatnie gry z priorytetowym nastawieniem na kierownicę są po prostu niegrywalne.
0 kudosgeass   @   12:10, 20.11.2013
Na kierownice to z NFS nadawała się jedynie seria pt. Shift. Do całej reszty kierownica w moim odczuciu nie ma sensu.
0 kudosFox46   @   13:18, 20.11.2013
Cytat: geass
Na kierownice to z NFS nadawała się jedynie seria pt. Shift. Do całej reszty kierownica w moim odczuciu nie ma sensu.


Ogólnie cała seria NFS łącznie z Shiftem nie nadaje się pod kierownice. Bo Shift ma tyle wspólnego z symulacja co ja z drogimi samochodami, czyli nic.
0 kudosgeass   @   13:50, 20.11.2013
Cytat: Fox46
Ogólnie cała seria NFS łącznie z Shiftem nie nadaje się pod kierownice. Bo Shift ma tyle wspólnego z symulacja co ja z drogimi samochodami, czyli nic.


Ale jednak był bardziej symulacjopodobny niż w przypadku pozostałych odsłon.
0 kudosOgnistyNatsu   @   17:52, 20.11.2013
Ja w samochodówki zawsze grałem na padzie, a jeżeli zechce się usiąść przed kierownicą to w realnym świecie Uśmiech
Dodaj Odpowiedź