UFC działa w 1080p i z 30 klatkami/s, zarówno na PS4, jak i Xbox One
Konsole następnej generacji były zapowiadane jako maszyny o niezwykłych możliwościach. Kiedy wreszcie poznaliśmy ich konfiguracje okazało się, że wcale nie będzie takiego przeskoku technologicznego, jaki nastąpił w momencie debiutu Xboksa 360 i PlayStation 3.
bigboy177 @ 04.11.2013, 18:01
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps4, xbox one
Konsole następnej generacji były zapowiadane jako maszyny o niezwykłych możliwościach. Kiedy wreszcie poznaliśmy ich konfiguracje okazało się, że wcale nie będzie takiego przeskoku technologicznego, jaki nastąpił w momencie debiutu Xboksa 360 i PlayStation 3. Zaraz zaczęły napływać też informacje o tym, że niektóre gry nie będą działać w rozdzielczości 1080p, a inne - np. Dead Rising 3 - będą musiały się zadowolić 30 klatkami na sekundę.
Dzisiaj podobną informację dostajemy na temat EA Sports UFC. Dyrektor kreatywny EA Canada - Brian Hayes - powiedział bowiem w wywiadzie dla ekipy Gaming Bolt, że ich celem jest 30 klatek na sekundę. Symulacja walki będzie liczona z prędkością 60 klatek, ale sama animacja wyświetlona zostanie przy 30-tu. Pocieszeniem jest fakt, że dostaniemy nieco więcej efektów specjalnych oraz rozdzielczość 1080p, niezależnie od tego, czy wybierzemy grę w wersji dla PlayStation 4, czy Xbox One.
"Z wcześniejszych doświadczeń przy Fight Night Round 4 oraz Fight Night Champion, które miały odpowiednio 60 i 30 klatek na sekundę, wiemy, że 60 klatek wcale nie wpływało pozytywnie na rozgrywkę, natomiast motion blur istotnie poprawiało oprawę wizualną." - powiedział Hayes.
"Prawdę mówiąc testowaliśmy oba i większość ludzi wolała 30 klatek z motion blur. Zamiast wskakiwać na 60 klatek z odrobiną wątpliwych korzyści, zdecydowaliśmy się przeznaczyć moc obliczeniową na poprawienie oprawy wizualnej w inny sposób."
Jaka jest Wasza opinia w temacie? Wolicie odrobinę wyższą płynność, czy więcej efektów specjalnych? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler